Gå til innhold

**Skravletråd IKM uke 29**

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei jenter:)

hvordan går det med dere ? noen symtomer ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jippi! Endelig en skravleråd - så har vi noe å gjøre mens vi venter på å oppnå målet om en positiv test. Jeg har enda en del dager igjen til EL, men den kommer nok i slutten av denne uka. Min IKM blir rundt 20 juli. Krysser fingerne for at det er mange heldige jenter i uke 29 ;)

Skrevet

Der kom den, ja!!

I dag fikk jeg for første gang i mitt liv se en positiv el-test!! Det er ikke så verst når man har gjennomført 3 1/2 svangerskap!!:). Bruker clear blue digital. Dette var litt spennende, for jeg har alltid ment at jeg visste når jeg hadde el pga av smerter og utflod, og det viser seg å stemme!! Morsomt, for nå kan jeg stole på det hvis det ikke går i denne perioden heller!! Så i kveld må mannen til pers igjen (han har stått på den siste uka:) ).

Har ganske lang syklus, så egentlig er ikm den 19.juli, men har jo el litt tidligere, så jeg kan vel egentlig teste postivt om 14-15 dager? eller?

Blir spennende å følge hverandre de neste to ukene!!!

Skrevet

Hiver meg på her jeg også. Konkurransen er hard om de befruktede eggene ser jeg, mye gode kandidater i uke 29. Det triste er at statistisk sett blir ikke vi gravide alle sammen....*sukk* noen oss må dukke under enda en pp. Og bare så det er sagt det blir ikke meg. Jeg skal ha Jackpot denne pp. Nå er jeg lei av dette styret. Har holdt på siden slutten av oktober og mistet to ganger. (Det er mange fler som har holdt på lenger ja jeg vet..., men jeg er ikke av den tålmodige typen...)

Ellers tenkte jeg begynne å el teste onsdag...Da er det 12. dag i syklusen. Er det ikke da man bør begynne å lete da? har aldri testet etter EL men fant ut at det kunne være artig for å få tiden til å gå..

Ellers da damer?

Skrevet

Statistikk er statistikk, vet du - det er bare et gjennomsnittstall, så noen uker er bedre enn andre. Lukter en VELDIG god uke i uke 29:)

Alle fortjener å gå videre!!

Skrevet

Enig med snart4barn ;) Vi satser på at vi gjør narr av statistikk og gjenomsnittstall - og blir gravide alle sammen!! Det hadde vært koselig det... om enn kanskje en ønsketenkning. Det er i alle fall flere som blir gravide om sommeren enn ellers i året ;) - i følge statistikk.

Skrevet

Å ja jajaja!!!

Min første IKM-skravletråd!!!! :)

Har nå tatt mine to første EL-tester, i går og i dag, negative:):)

I morgen etter jobb reiser vi med båten opp til Hjelmeland, der jeg på onsdag skal ha en hel dag med luksus SPA :)

5 timer og 20 minutt i paradis!!!

Det må vel gjøre underverker vel?

Og virker det og spiren sitter, så vet dere hva dere må gjøre i neste syklus!

Hehe, finnes vel ingen bedre grunn til SPA vel?

Lykke til til oss alle!!

Skrevet

Jeg hiver meg på jeg også. Jeg har ikke hatt EL enda. Men venter det i løpet av denne uka. Torsdag eller fredag (tror jeg). Har begynt å teste i dag så det blir spennende om jeg klarer å finne en positiv EL test denne pp. Vi får håpe det hjelper med sommer og varme og forhåpentligvis ferie for de fleste av oss. Jeg og gubben har ferie nå så nå har vi god tid til å kjøre på når jeg får EL..:-)

Skrevet

Henger meg på her jeg! Fikk endelig positiv el-test i går, 10 dager etter forventa el. Irriterende å ha så ustabile sykluser. Men det betyr jo at jeg hører til her, at jeg også har IKM i uke 29. Så er det bare å håpe og vente. Det hadde ikke vært dumt med et marsbarn..... :))

Skrevet

Hei jenter, jeg hører også til her. Fant EL i dag, så nå blir det mye kos ;-)

Denne mnd prøver jeg med akupunktur, så blir jeg ikke gravid nå så vet ikke jeg :-) Lykketil

Skrevet

vi får prøve på å bli gravide alle sammen:) så kan vi hoppe over i 1 tri. og følge hverandre der også:) hehe..

Skrevet

Hadde EL i går, men ingen sengekos ;-( Får håpe sambos svømmere er sterke, og at noen av dem fortsatt var inntakt og rede etter helgens aktiviteter. Fikk også EL tidligere enn antatt. Syklusen er visst ikke helt helt den samme gamle ennå. IKM skulle vært rundt den 19., men da kan jeg vel forvente den noen dager før. Hm, ikke spesielt opptimistisk nå...

Skrevet

Trulte; Hørtes veldig deilig ut med 5 timer og 20 minutter spa. Jeg og vil bli med!!! Jeg er hekta på spa. Planlegger alle mine ferie rundt steder som tilbyr spa...hehehe...herlig altså.

Ellers tok jeg min første EL test i dag, negativ. Men jeg skal ikke ha EL før 7. ifølge babyverden så jeg har godt tid....

Skrevet

Hei.jeg slenger meg på jeg! ikm den 16.

eggløsning i disse dager forhåpentligvis.Jeg testet meg med el den første ppen, men ga aldri noe postitivt svar så jeg droppet det.nå er jeg i min 3-4pp eller noe sånt. fant to stk el tester som jeg tok i går og de var veeldig sterke men ikke 100%.men alikevel det ga meg et håp om at jeg har eggløsning. Vi satser på at juli er en god mnd.det var i denne mnd jeg ble gravid sist, for 3år siden og det med friske tvillinger:)

Spent,spent,Spent!!Lykke ti alle sammen

Skrevet

Ja, her er det bare to dager siden el, så det er enda lenge å vente....

Heldigvis har vi akkurat fått tatt over det nye huset vårt, og det skal males mye der. Så da går nok tiden fram til ikm litt fortere.

Ungene får klare seg litt selv for tida, men heldigvis har vi greie naboer som følger med litt. (det nye huset er bare ca 150 meter unna vårt gamle, så ungene går mye i mellom).

Jeg også satser på at juli måned er en bra måned, for da blir termin rundt bursdagen min. Det MÅ gå bra nå, i hvert fall har mannen min stilt opp nesten hver kveld:).., så jeg truer med at denne gangen er det hans feil hvis det ikke blir noe:).

Ja, ja. Det blir vel når det blir. Er litt roligere denne gangen, for nå vet jeg i hvert fall at jeg har el. Begynte å lure på om kroppen var helt ute å kjøre etter MA'en i mars. så blir det en måned til, så får jeg vel holde ut det også, men krysser fingrene for meg selv og alle andre her inne!!

Skrevet

Da er jeg vel hjemme etter en hel dag med SPA!

Helt utslitt av å ta d helt med ro og bli dullet med!

Kroppen min er rimelig fornyød og klar for spire nå ja:)

Har testet tre dager, bare negative tester, men strek to er der da, bare svak... Så håper den lyser sterkere opp snart!!

Trodde den skulle være postiv i dag, men får håpe den blir d i morgen... :)

Lykkestøv til alle på tråden!! :)

Vi krysser alt annet enn beina!:)

Skrevet

Fikk endelig pos EL-test i går, og neg i dag.

EL er vel 12 - 36 timer etter pos test, så håper jeg har en sjans om det blir sengekos i kveld!

Men forskøvet EL betyr vel forskøvet IKM...

Dvs IKM 24 juli.... Og det er i uke.... slutten av uke 30...

Blæh.... Lenge å vente, så da må jeg stikke til neste IKM-klubb!

Lykke til til dere!

Hadde troa på at IKM-uke 29 var meget fruktbar...

Overlater da min graviditestsjans-uke-29 til dere på deling!

Og håper det gjør susen!

Klem klem!!

Skrevet

Hei alle!

Jeg satser veldig på at uke 29 er fruktbarhetens uke! Jeg har nemlig ingen planer om å bli her lenger enn nødvendig! Og i og med jeg, når jeg når IKM, har hatt 47 dagers syklus. Er ikke fryktelig stas å drive å gå og vente hele tida! Men nå har ff finni el forrige onsdag så jeg er strålende fornøyd om dagen! Spennende å gå og vente og da... Litt for spennende etter min smak men...

Skrevet

Jeg tror jeg har hatt en aldri så liten festeblødning!!! Bittelitt brunlig utflod i trusa, 1 uke etter el... Å jeg er så spent at jeg dør! Noen som er flinke med det her med festeblødning? Er det sånn at ved festeblødning så har det lissom festet seg og man er gravid? Eller er det lissom bare noe som skjer hos noen?

Skrevet

er ikke veldig flink med feste blødning:) men er fult mulig at det er det det var:)

*krysser fingrene for deg**og resten av IKM uke 29 gjengen*:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...