Gå til innhold

Flere med termin 11.Juli?


hekta på is

Anbefalte innlegg

ny som medlem i dag, venter og venter på jenta som skal komme. Trodde hun kom på lørdag, inn på sykehuset med 5 min mellom veene og 2-3 cm åpning, men så stoppet det. Håper det snart skjer noe! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.. jeg har også termin 11 juli.. spennende dager framover nå... ikke tegn til at det skal skje noe her enda da.....

Er nok ikke lenge før du er i mål nå som har åpning og har hatt veer...

Lykke til hvertfall.. snart er jenta di her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 11.juli... Ingen tegn på at han skal komme ut enda.. er såååå lei nå, men gruer fælt til fødseln.. :(

Men ser virkelig fram til å få det overstått og begynne det normale livet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, sitter her med noen små veer nå, så da er det vel bare å vente å se..... håper ikke å bli lurt igjen! Lykke til du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin 11. juli (ultralydtermin), 8 juli etter BIM. Har ikkje merka noko anna enn mensmurringar enno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, min termin er også etter ultralyd, jordmor sin er 07.07.07 hadde jo vært en artig dag å få på da, men nå er 3-4 dager veeeldig lenge..... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin 11.juli:)

ikke noe tegn til fødsel enda.. dette er mitt første barn, så er skikkelig spent på hvordan det blir:)

gleder meg skikkelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...