2barnsmor Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Lurer på dette for jeg synes at det presser slik neover. Er snart i uke 30 har han snudd seg nedover eller????
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 lille gutt her hadde snudd seg i uke 30. det er sikkert litt individuelt men det er vel rundt da som er normalt tror jeg. håper du fikk noe ut av dette svaret:):) er førstegangs så veit ikke så veldig mye
snuske♥2 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 I svangerskapsboken fra Sandvik står det: "Uke 30: noen fostre begynner å snu seg med hodet ned nå. Dette kjenner du når fosteret sparker og dunker mot mellomgulvet og ribbeina, og hodet presser mot bekkenbunnen"! Jeg er i uke 30 nå og har begynt å kjenne spark i ribbeina!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg er straks i uke32 og hun ligger fortsatt med hodet opp. Sist så snudde hun seg tidlig...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 da jeg var hos legen for noen uker siden hadde lå hun med hodet ned. Var da 26+6. Og sånn har hun ligget siden!har kjent litt spark i ribbeina i ny og ne, men det er nå i uke 30 jeg har begynt å kjenne de sparkene for fullt=)Er 30+5
MathildeC Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Min snudde seg ca uke 33 tror jeg. I hvert fall ikke saa tidlig som uke 30, for jeg begynte aa bli nervoes husker jeg.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 synes å huske at det var tidliger med førstegangs enn med flergangs fødene.. men er ikke 100% sikker på det! jeg er 2. gangs og i uke 31, og nope ingen som har snudd seg i magen min iallefall! snudde seg vel ca nå forrige gang og da ble jeg ihelsparket i bibbena frem til fødsel, så det er helt greit at det rører seg over alt enda iallefall=)
2. gangs Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Det er ikkje sikkert ungen snur seg i det heile....før rett før fødselen. Det er lika vanlig som uvanlig at den gjer det....og heller ikkje sikkert den festar seg i bekkenet før fødselen. Er sjølv på veg med nummer 2.....og det var jm som fortalde meg dette, da eg hadde samme spm.
Caelyn Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Min snudde seg med hodet ned en gang før uke 28.. Har noe voldsomt med nedpress nå i uke 32 :S
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Jeg er 35+5 nå, og bebien min ligger meg hodet opp ennå, bebien til søsteren min har ligget med hodet ned hele svangerskapet... Så jeg tror det er veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap... Håper bare at hun snur seg snart så jeg slipper setefødsel:)
Kummin&Lillesel Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Min har lagt med hodet ned i evigheter :-P Da jeg var til ordinær ultralyd i 19. uke, feks - lå den med hodet ned. Det gjorde den også da jeg var til ultralyd i 29. uke. Jeg har ikke merket noe til at den skulle ha snudd seg, og JM i 33. uke var også enig. Nå er jeg i 35. uke. Begynner nesten å bli nervøs for om det er noe galt - siden den alltid har lagt med hodet ned :-P Er så mye en skal tenke på!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Hodet har ikke festa seg hos meg,men han har hatt hodet ned siden uke 29. Tror det er veldig individuelt...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Fram til uke 36, 37 kan babyene ofte snu seg.. Jeg har vært til en del ekstra kontroller og fram til ca uke 34 så lå ungen med hode og rompa ned om hverandre annenhver uke. Så han snudde seg mye ja.. Men etter uke 34 så har han holdt seg med hodet ned. Er nå i uke 36 så nå håper jeg han holder seg slik.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 Min er med hodet ned, men den kan fremdeles snu seg mange ganger ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå