Gå til innhold

Erfaring med akupunktur for mer effektive rier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt problemer med ueffektive rier ved de to foregående fødslene, så jordmor foreslo akkupunktur på forhånd for å styrke livmor musklene. Noen som har erfaring med dette?

 

Har angst for at fødselen skal bli like lang som de to tidligere. Det tok tre døgn for å få 2cm åpning begge gangene. Første gang var jeg så heldig at jeg ble satt på drypp, så da gikk det fort etter dette. Men sist gang hadde jeg nesten 5 døgn med sinnsyke rier. Trodde jeg skulle dø, og vil ikke oppleve det en gang til.

 

Andre tips som kan gjøre riene mer effektive?

 

PS. Ikke meningen å skremme førstegangsfødende. Første fødsel gikk veldig fint, og var ikke veldig vond=) Det er fødsel nr.2 helvete jeg vil unngå...

 

hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Dytte dytte.

 

Er det bare min livmor som er så slapp at den nesten ikke klarer å føde?=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...