fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Har hatt problemer med ueffektive rier ved de to foregående fødslene, så jordmor foreslo akkupunktur på forhånd for å styrke livmor musklene. Noen som har erfaring med dette? Har angst for at fødselen skal bli like lang som de to tidligere. Det tok tre døgn for å få 2cm åpning begge gangene. Første gang var jeg så heldig at jeg ble satt på drypp, så da gikk det fort etter dette. Men sist gang hadde jeg nesten 5 døgn med sinnsyke rier. Trodde jeg skulle dø, og vil ikke oppleve det en gang til. Andre tips som kan gjøre riene mer effektive? PS. Ikke meningen å skremme førstegangsfødende. Første fødsel gikk veldig fint, og var ikke veldig vond=) Det er fødsel nr.2 helvete jeg vil unngå... hilsen
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2007 Ingen? Dytte dytte. Er det bare min livmor som er så slapp at den nesten ikke klarer å føde?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå