skimre Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 hei jenter... sitter her og er rimelig forvirra... har hatt regelmessig mens alltid, kan nesten stille klokka etter den gale tanta!!! ;o) men hu skulle vært her på torsdag, og jeg har ikke sett snurten av henne!!!??? testet negativt i dag, men har vært småkvalm siden flere dager før IKM... er nå 4 dager over IKM er det noen som har testet neg først så pos etterhvert??? skjønner ingen ting jeg:(
virra Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 venninna mi testa ikke positivt før tredje testen med flere dagers mellomrom. Da var hun langt over tida. Vent noen dager og prøv igjen... Lykke til :-)
skimre Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 takk for svar virra;o) *dytter litt* kanskje flere her nå?
Søtnosmamma Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg hadde negativ test, men sitter og ammer nå.... Testa nok litt for tidlig.
Lunalill Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg hadde negativ første gang jeg testa, men venta nån dager, og tok ny test. Tok 2 til for og være helt sikker, og begge neste testan var positive:)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Jeg testet negativt 2 dager over ikm, og positivt ca en uke over....:-)
skimre Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 TAKK JENTER!!! *litt roligere nå;o)* er bare så utrolig spendt!!! har bestilt meg CB digital nå, så når den kommer i posten om noen dager får jeg prøve meg igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå