Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Mamma har vært på ferie, og da hun nå kom hjem har hun fått brev fra legen sin, hun har noe hjertefeil fra hun var liten.. At hjertet vokser og pumer lite/mye blod? Nå må hun være flinkere til å ta medisiner og sånt. Også sto det noe om at 40/50% hjersvikt? Huff, skjønte ikke alt hun sa i tlf, men hun skal inn til legen igjen å få en avklaring, lurer på om jeg skal prøve å få blitt med henne da, så jeg skjønner litt mere selv, enn det hun forteller.. Vet jo at hun har dårlig hjerte.. men huff.. likte ikke den "oddsen" der.. Men nå har hun ihvertfall fått en lege som gjør noe.. De andre har jo hele tida bare sagt at hun ikke får gjort noe, for hjertet har "gått tilbake" til normal el.? Eller hun har fått smrtestillende.. Nå har hun gått til pravat lege, for hun har ikke stolt helt på hva fastlegen gjør og sier.. Huff.. håper vi har henne leeenge enda!
ZamZam Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Huff, det var ikke noen koslig velkomstgave!! Håper det går bra med henne og sender deg masse klemmer! XxxxxxxxxxX
Dailis Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Min tante fikk akkurat en nærmest dødsdom ifm hjertet og årene. Men etter god utredning i oslo feiler det henne nesten ingenting, annet enn det hun visste om på forhånd. Etter flere lignende saker i familien siste årene lurer jeg på om legen gir verste mulighet først... Masse lykke til, og de beste ønsker for moren din.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Ja, det er jo også noe å tenke på, men vet jo også at hun er verre i pusten og sånt? Håper de tar feil denne gangen også.. Lurer jo også på om dette kan være arvelig.. får vel høre med legen..
Dotten Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Huff. Høres skummelt ut ja. Men forhåpentligvis er det ikke så ille som moren din fortalte. Kan godt være at hun var litt oppjaget over brevet hun mottok, slik at hun forhåpentligvis har "misforstått" litt av hva som sto der, ev. at legen har sagt "i verste tilfellet", men ikke nødvendigvis at det er sånn for din mor. Bli med henne du. Det hørtes lurt ut. Så er det flere som får riktig informasjon, kan spørre, og ikke minst så er du en støtte for din mor, om hun vil ha noen med seg Masse lykke til, og håper det ikke er så alvorlig!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå