Gå til innhold

de fleste kvinnelige sjefer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er maktsyke salamifittejævler som lar all sin nagsfølelse til verden gå ut over de rundt seg på en utspekulert måte.

en mannlig sjef er mye mye bedre. de plages ikke og styres hverken av hormoner eller sjalusi som kvinner gjør.

kvinnelige sjefer burde forbys!!

skjønner også veldig godt at mange menn reiser til utlandet for å finne ektefelle.

damene her i norge er i ferd med å bli menn med bryster, OG DET ER HVERKEN SEXY ELLER ATTRAKTIVT.

er det bare meg som syns at femininitet faktisk er et must??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare hatt kvinnelige sjefer og min erfaring er at de er altfor flinke til å delta i sladder om de andre ansatte, bryter taushetsplikten som sjef, har vanskelig for å gjennomføre lederavgjørelser og da gjør det på en butchy måte i stedet for å bare si "sånn er det". De har ikke god greie på lover og regler og er ofte altfor snille med sine ansatte, stiller for lite krav til faglig innsats og utvikling og godtar kakling i hjørnene. Samtidig som de tydelig tar seg personlig nær av kritikk i stedet for å se på det som noe positivt. De kan også finne på å dra til frisøren midt i arb.dagen noe jeg syns er helt på trynet.

Men noen kvinnelige sjefer er dyktige. Er bare synd det er mange som ikke er det.

Skrevet

Dette synes jeg er det reneste visvas. En dårlig sjef er en dårlig sjef, uansett kjønn.

Skrevet

nei det er stor forskjell på det!

har du hatt noen kvinnelige sjefer???

Skrevet

yess tigerlily! forstår du også :)

Skrevet

Dette er helt usakelig!

Jeg er selv kvinnelig sjef, og jeg kan fortelle deg at jeg er godt likt, har enorm rettferdighetssans, og roser mine medarbeidere. Ypper alltid til at de yter best mulig, og får belønning for det.

Som sjef er det jeg som tar støten i motvind, og medarbeiderne får glansen i medvind =)

Skrevet

og her følte anonym seg truffet!

og forresten det med femininitet gjaldt ikke sjefer.

tråden blei litt rotete, men les omigjen

Skrevet

Ja, opptil flere. Og det var ikke noe å si på noen av dem.Den jeg har nå er kjempedyktig, særlig på personalsiden.

Av mannlige sjefer har jeg hatt både gode og dårlige.

Skrevet

Stemmer godt på den kyniske bitchen jeg har til sjef i alle fall!!!!!!

Skrevet

Om sjefer er bra avgjøres sjelden av hva de har mellom beina.

Om noen menn foretrekker kvinner fra andre land står de jo fritt til å gifte seg med disse.

Om du mener feminitet er et must for å være sexy, foreslår jeg at du ligger med bare feminine damer og overlater til resten å vurdere selv hvem de finner attraktive.

Skrevet

Støtter Månestråle.

Har en kjekk, informert, bestemt og til dels hyggelig sjef.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...