Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 er det bacon man har i ? og hva annet ... hilsen en som ikke har peil på mat !
3jenter Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Fyll kan variere. Vi har ofre bacon og rømme el bearnè saus +mais. El reker m en rømme dressing med ev hvitløksmør. Skinkebiter funker det også.
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 revet ost,hvitløkssmør/kryddersmør,bacon,sterkt krydret kjøttdeig feks,rømme....mais..kommer ikke på mer;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå