Bella Swan Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Bare rot og herjeing, kjenner at jeg snart har ingen lunte igjen. Pyton å være hjemme når ingen andre er det...
Dailis Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Kjenner til det. Ofte er det eneste som hjelper her da å gå ut, gjerne en lang tur, men i alle fall ut=D
Bella Swan Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Har akkurat vært ute! Men nå har jeg funnet fram et stort brett med perler, så nå lager de smykker. Det hjalp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå