Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 er super bekymra ang økonomi og hvordan ting skal gå når barnet kommer....vet ikke helt hvorfor jeg er så bekymra,men føler alt ansvar ligger på meg...har jo samboer som jobber fult og da... men syns han er så dårlig med peng....'blir så frustrert... har nesten lust å bare ta hele lønna hans sånt at jeg har kontroll.. men høres jo litt psyko ut av meg det da... pluss han snuser ekstremt mye nesten for 4000 i månen...+ han har barnebidrag på 3500 i månen... så mye forsvinner i drit...så er det jeg som må styre med at vi klarer oss da...har sakt han skal slutte å snuse,men har prøvd flere ganger før og det har ikke godt bra.... så har liksom ikke troa på det,selv om han har lovt det før barnet kommer....måtte bare klage litt,,, :)på kanten til deprimert.. vill ikke ha det sånt,skal liksom bare glede meg til barne komer å alt det nå...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hvordan er det mulig å snuse så mye på en dag da? Om han bruker nesten 4000kr i mnd blir jo det over 2esker pr dag!!!! Gubben min snuser han også men bruker ca 2,5eske pr uke, og det er jo helt greit egentlig! Hadde jeg vært deg hadde jeg satt ned foten og fått han til å kutte ned drastisk på snusinga, en pris kan faktisk ligge i overleppa ganske så lenge =) Høres jo nesten ut som han er mer avhengig av å bake og legge inn ny pris enn å faktisk ha den liggende...... Gi han klar beskjed om å prøve å kutte ned til ei eske pr dag iallefall....det er jo en god start om han klarer det! LYKKE TIL =)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 ja han bruker faktisk 2 bokser ca til dagen...han sover nesten med snus hehe dust.... ja jeg sljønner ikke probleme...greit å bruke par bokser i uka...det merker en jo ikke sånt på pengene.. ja han har kutta ned i perioder..men så tar det seg opp ijenn... vanskli for meg å holle oversikten og,når han har viljestyrke som en sokk....!
MC81 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Er mere lei meg for tiden. Det er sikkert en periode, men alt er vannskelig og reagerer fort på hva folk sier til meg og hvordan de sier ting. Ekstremt følsom. Irriterer meg også grenseløst over at mannen min røyker. At jeg alltid må vente på at han skal røyke, at han handler røyk og at han generlt ikke har noen vilje til å slutte. Sa til han at faren for krybbedød økte hvis en av foreldrene røyket og sov i samme rom som babyen, sa da sånn halvveis at han hadde jo tenkt å slutte en dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå