Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 sønnen min på 5 uker er av og til så aktiv på kveldene at jeg begynner å lure på om det er nornmalt. Han veiver med armene og beina i ett og småskriker. Tenker på duracell-figuren når jeg ser på han. og når jeg tar han opp fortsetter han men er samtidig stiv som en stokk. Er dette normalt eller? begynner nesten å tenke på ADHD (men er vel i tidligste laget Kan noen svare meg så er jeg veldig takknemlig.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Tja,vil tro det er helt normalt..I allefall ikke ADHD.De rykker jo ofte med armer og ben,det er reflekser.Om du ikke opplever det som kramper??(epilepsi..).Men vit at det er helt normalt at de peiver med armer og ben..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå