Gå til innhold

armer og bein..... normalt eller????


Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen min på 5 uker er av og til så aktiv på kveldene at jeg begynner å lure på om det er nornmalt. Han veiver med armene og beina i ett og småskriker. Tenker på duracell-figuren når jeg ser på han. og når jeg tar han opp fortsetter han men er samtidig stiv som en stokk. Er dette normalt eller? begynner nesten å tenke på ADHD (men er vel i tidligste laget :) Kan noen svare meg så er jeg veldig takknemlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja,vil tro det er helt normalt..I allefall ikke ADHD.De rykker jo ofte med armer og ben,det er reflekser.Om du ikke opplever det som kramper??(epilepsi..).Men vit at det er helt normalt at de peiver med armer og ben..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...