Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 var å handlet på butikken i sted, med sekk på ryggen ha ha... har så mye kynnere at jeg ikke klarer å bære posene mine, så i pensjonisttempo for ikke å utløse kynnere og sekk på ryggen har jeg unnagjort mandagens handling.. ha ha... gu for et syn... hadde heldigvis på meg "funky solbriller" da så eg isje skulle se ut som en gammel muglet "mother 2 be" ha ha...
værærli.no Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 hihi det var lurt....har tenkt på det samme, men fyfænkeren så kjip det er plutselig blitt å handle!
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Her tar det 25-30 min å gå til butikken (dobbelt hjem igjen, for da er det bare oppoverbakke så jeg tar bilen jeg. Men hadde jeg ikke hatt bil så hadde det ikke blitt mye handling gitt ;o)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 vanligvis så bruker jeg ikke å gå å handle enkli selv om det ikke er sååå langt men idag var jeg tom for makrell i tomat og det MÅÅÅ jeg har om morningen på knekkebrød med agurk oppå.. rart ka man ofrer for frokosten asså hi hi... hadde fått kjeft at sambo om han visste at eg handlet mer enn d idag ha ha
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Lite handling alene her ja, må jo opp en bakke da:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå