Gå til innhold

KRISE...forlovelses ringen passer ikke lenger :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

off nå er det litt over 1mnd si jeg fødde, og forlovelses ringen ble tatt av allerede i uke 25 i svangeskapet pga vann. nå har jeg allerede tatt av alle de 18kg jeg la på meg i svangerskapet, men ringen passer ikke for det. super krise. hvor lang tid skal det ta egentlig? vi gifter oss i nov og skal bruke de samme ringene, men hvis jeg ikke får den på må jeg vel ha ny hvis den ikke snart vil passe.tar vel en stund å bestille ny. noen andre alternativer eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går jo an og utvide den da, koster ikke så alt for mye heller. Jeg måtte gjøre det når vi skulle gifte oss:)

Men tar fort en uke før den er klar, så lurt og være ute i god tid:)

Skrevet

Hva med å legge ut ringen? Ser ikke helt krisen her......

Skrevet

åja, trodde ikke det var mulig jeg...hehe. ser bare for meg at de kan legge den inn. jaja men da var den krisen løst...hehe. tusen takk

Skrevet

å utvide ringen tar kun et par min. har gjort det selv.

Skrevet

Det kommer ann på hvordan ringen er laget og hva slags utstyr de har i butikken man går til da ;)

Skrevet

Bare til opplysning, min alliansering passet ikke før flere måneder etter fødsel... Så hvis du tar din ring ut, kan det hende den må taes inn igjen om en stund. Men du kan jo sjekke hvor lang tid det tar å få den utvidet, og så få gjort det rett før hvis den fremdeles ikke passer når den store dagen nærmer seg:-)

Skrevet

Jeg veide ikke mer enn før (graviditeten), heller mindre, men knokene var liksom hovne på et vis:p

Skrevet

heihei!

jeg tok av meg ale kiloene mine iløpet av få uker etter fødselen.. ringen passa alikevel ikke før noen mnd etter! kunne ikke se at jeg enda var hoven.. men må jo tydligvis ha vært det!

selv om kiloene renner av rett etter fødselen, så virka det ihvertfall på meg som at det tok litt tid før de fant sin rette plass igjen:o)

ville sett det ann helt til de var ei uke igjen til bryllupet, hvis ikke risikerer du å måtte ta den inn igjen når den tid kommer:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...