Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker den! Mye bedre enn baby bjørn. Så nå har jeg både drømmevognen OG drømmebæredings. Nå blir det mye tur fremover!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åssen funker egentlig sånn mei tai? Det er greit å ha altså? Har baby bjørn, men bruker den lite, er så stress å få han oppi synes jeg...

Skrevet

Jeg har hatt baby bjørn, men mei tai er bedre. Jeg syns ikke det var noe stress med å få han opp i baby bjørn jeg da, men det er ikke noe mer stress med mt. Men det er mye mindre belastende på skuldrene og ryggen. Hvis jeg gikk tur med bb så kjente jeg at det verket i skuldrene etterpå, det gjør man ikke med mt.

Jeg syns at det er greit å ha, for da kan jeg gjøre litt i huset og Nikolai syns det er gøy å være med på det. Den kan knytes på ryggen og da er du fri til å gjøre det meste.

Skrevet

Grattis din heldiggris!

(litt misunnelig;) )

Skrevet

Grattis med ny mt Kozy. Hvilken er det du har kjøpt?

Kamils, mei tai er herlig å bære med. Brede skulderstroper gjør at du kan bære lenge uten å få vondt. Jeg synes ikke det er noe stress å knytte den på meg. Du kan jo se forskjellige knyttemetoder her: http://www.tettinntil.com/INSTRUKSJONER_abc.htm

Jeg synes det var greit å være to til å begynne med, men det er heller ikke vanskelig å knytte ham på meg når jeg er alene synes jeg.

Skrevet

Ja, den er fantastisk! Vi bruker vår hver dag. Anbefales til dere som leser dette og ikke har noe å bære bebisen med!

Kozy K - ble litt nysgjerrig: Hvilken vogn er din drømmevogn?

Skrevet

Grattis med MT :o)

Er rundt og titter på sidene jeg også, men klarer ikke å bestemme meg...

Skrevet

Jeg har bestillt en dote dot. Jeg tittet lenge på forskjellige men det falt på denne. Den skal være en av de mest solide og behagelige. Jeg spesialbestilte min, så det tok litt tid før jeg fikk den, men det var verdt det! Kjempe fin er den! Jeg har nettopp gått tur i ca. en time og har ikke vondt en plass, og jeg har tung baby (10,5 kilo).

Drømmevognen min er xplory, kjøpte den på lørdag så nå har jeg den når vi reiser til spania. Kjempe bra til shopping og ferie, også har jeg en annen vogn til vinter og skog osv.

Skrevet

Stokkevognen, ja. Fin den, men hvor har man alle shoppingposene? Finnes det noe sted å legge ting?

:)

Skrevet

Jeg har shoppingnett, også er det stelleveske under med plass til litt ting. Det er ikke kjempe god plass til ting, men alle vogner har noen ulemper!

Skrevet

Ja, du har rett. Alle vogner har sine gode og mindre gode sider. Har selv hatt 3 vogner og er nå fornøyd med den jeg har. HAtte jeg hatt alt for mye penger og alt for stor plass skulle jeg nok hatt et par forskjellige...

Mei tai derimot har bare gode sider :)

Skrevet

Jeg fikk min Mei Tai (Babyhawk) på fredag, og har vert på tur i skauen, og traska i by`n med den:) Både jeg og snuppa er kjempefornøyd! Jeg elsker å bære:)

Skrevet

Går du med vognen også da (i byen)? Eller har du veske eller sekk med ting i? Jeg må iallefall ha med meg diverse :o)

Skrevet

Gratulerer med endelig ankommet mej tai kozy. så bra at du ble fornøyd med den. vet ikke hva jeg skulle gjort uten min. er vidunderlig

Skrevet

kozy carrier har fått masse skryt!

Jeg har også fått min Babyhawk MT fra Dotedot i dag:)

Skrevet

hvordan er det å bære tunge barn i en slik?

har så lyst på men emilie er litt over 9 kg allerede

Skrevet

Når jeg var i by`n så hadde jeg vogna med. Snuppa nekter å ligge våken i vogna, så når hun våknet tok jeg henne opp i Mei Taien. Men hun gav beskjed etter 50 min at hun ville ut å strekke på seg, så da hadde hun seg en hvil i vogna.. Håper at jeg kan gå uten vogn når vi blir mer vant til dette, så da får jeg ha stelleveska med meg:) Når vi går i skogen så sovner hun etter 10 - 15 min.

Skrevet

Jeg har en babyhawk mei tai og er veldig fornøyd med den! Det kan ikke akkurat sammenlignes med en babybjørn...er to forskjellige verdener omtrent. En mei tai er jo ofte billigere og kan brukes så lenge man gidder...mens en babybjørn kan brukes ca 8-9 mnd for de som er heldige.

Sønnen min er 11,7 kg og han er absolut ikke tung å bære! Mei tai fordeler vekten veldig fint;)

Skrevet

jeg var på vei å bestille på dotedot.men så står det at de har sluttet og ta spesialbestillinger,og de hadde ikke noe mønster inne jeg hadde lyst på ...Noen som vet når de begynner å ta bestillinger igjen?

Får vondt i skuldrene av å bære gutten min i Baby bjørn, han veier nesten 10 kg nå ( 5 mnd)

Er veldig utålmodig etter å bestille MT!! :)

Skrevet

Dette lurer jeg og på, har veldig lyst på mei tai!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...