Gå til innhold

3D ultralyd-Peter Molnar.....???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du vært hos han?? Hva er din erfaring? Majorstuaklinikken....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har, i forrige svangerskap, fikk fine bilder og filmklipp. Moren min derimot var også hos han med lillebror i magen, og hun fikk dårlige bilder, gjorde ikke noe for å vekke babyen, eller tilbud om evt senere time gratis (noe flere har fått visstnok)

han snakker ikke helt norsk, men kan jobben sin.

Skrevet

Jeg var hos han, ikke fornøyd!

Pga, snakket altfor fort og utydelig, greit at han ser en haug av unger inni magen hver dag, men jeg får "se" dattra mi for første gang lissom!!!

Fikk noen helt ræva bilder, fortalte meg at jenta er tjukk(!!!!) Hello, er det rart det er slankepress sier jeg bare!

Og hele han utstråler bare "jeg gjør dette kun for penga sin skyld, deg driter jeg reglrett i" Så jeg har sagt til lillesøstra mi som skal dit nå før oktober, at hun må holde seg langt unna han!! Og det syntes jeg alle andre bør gjøre også...

Skrevet

men peter molnar er ikke der i hele juli, da var det en annen der sa hun i tlf da jeg ringte dit.

Skrevet

For å gjøre en lang historie kort... i desember skulle jeg på privat ul,og fikk vite der og da at babyen var død. Den gangwn var jeg også hos denne legen. Jeg synes selv han var ufyselig,umenneskelig og synes ikke jeg ble godt ivaretatt i forhold til den situasjonen jeg var i. Fikk feks beskjed om å slutte å gråte,det var bare å lage nytt barn... Igjen er jeg gravid,og skulle bestille time i dag til ul i august. Eneste stedet jeg vet om er denne klinikken,og de har kun denne legen som jobber når jeg skal dit....jeg tok alikevel timen,men med en klump i magen...lurer påom jge vil avbestille.

Jeg tenkte jeg hadde alle piggene ute siden sist gang,og ville derfor høre fleres oppfatning av han...og det ser ut til å stemme med min.... at han har litt gi f-holdning,og virker lite interresert bl.a....

Noen som har andre steder å anbefale meg da??

Skrevet

Jeg var hos han forrige svangerskap, for 2 år siden. Han snakket veldig gebrokkent, så jeg fikk bare med meg halvparten av det han sa. Og så var han veldig oppfarende, for jeg kom til å få en stooor baby (ca 4,5 kg ved fødselen). Dette stemte overhodet ikke, jenta var 3,4 kg da hun ble født. Så det ble en unødvendig bekymring. (Jeg har hørt om flere som har fått beskjed om store babyer uten at det har stemt).

Han mente også at jeg hadde svangerskapsdiabetes (ettersom babyen var så stor), det måtte sjekkes med en gang. Så jeg "løp" ut på do for å ta en urinprøve som de sjekket, men den var helt fin.

Men ellers var inntrykket positivt. Det var mye som ble sjekket, og vi fikk fine bilder og videoklipp. Opplevde ham også som hyggelig.

Skrevet

jeg er ikke spes fornøyd... han kan sakene sine. men, han snakket for fort, tok seg ikke tid nok føler jeg. fikk bare 4 bilder som ikke var særlig, dessuten klikket skriveren, så alt det svarte på bildene ble borte..

godt å se nurket, men alikevel. ekstra skuffende var det at det var bursdagsgave fra min kjære:(

Skrevet

Hvilke andre steder i oslo/akerhus får man tatt 3D da??

Trodde volvat gjorde det,men kun ved sykdom/henvisning fikk jeg beskjed om...

Skrevet

..det er jo ikke så langt til Moss, da!

Der har de tilbud om 3D UL

-og jeg har hørt positive tilbakemeldinger

fra de som har vært der, iallefall! :)

'Knøttet Ultralyd - Det Gule Huset, Moss'

Synes du skal kontakte dem for tilbud, jeg!

Å ta UL hos en person du har svært dårlige minner om

vil kanskje være ødeleggende for en ellers fantastisk opplevelse..!

Synes det var tragisk å lese om hvordan du ble tatt imot forrige gang! :/

Lykke til med baby'n i magen! :)

Skrevet

Vi var der i uke 26 tror jeg da var, og vi var storfornøyde! var en veldig positiv opplevelse for meg og samboeren og vi følte vi fikk svar på alt vi lurte på, bildene var ikke kjempe klare/tydelige men det var fordi hun hadde føttene forran ansiktet, ikke legens feil altså!

Skrevet

Jeg har vært hos Peter Molnar, og er veldig fornøyd:) Første gang vi var der fikk vi ikke bilder fordi vesla lå med armer og bein forran ansiktet, så vi fikk ny gratis time.. det stemmer at han prater gebrokent, fort og utydelig.. Men om du spør oppigjen forklarer han på nytt sånn at man skjønner hva han sier, og han forklarer grundig.. Neste gang fikk vi fire fine bilder og video snutter, et par av de var litt utydelige, men det er ikke legens feil. Det kommer også ann på hvordan ungen ligger:) Så jeg har ikke noe negativt å si om han...

Men hvis du vil prøve andre steder, veit jeg de har 3D i tønsberg også, vet ikke hvor du er fra, men om det ikke er langt for deg, kan du jo ringe dit også:)

• 12 år senere...
Skrevet

Peter Molnar var veldig forståelsesfull og hadde masse god humor og empati. Han er veldig nøye og tar seg god tid. Den flinkeste legen jeg har vært borti. Anbefaler han på det sterkeste!

Skrevet
8 minutter siden, anonym1111 skrev:

Peter Molnar var veldig forståelsesfull og hadde masse god humor og empati. Han er veldig nøye og tar seg god tid. Den flinkeste legen jeg har vært borti. Anbefaler han på det sterkeste!

Tråden er over 12 år gammel......

Anonymkode: c122e...471

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...