Gå til innhold

STAKKARS barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i avisen i dag, noen som hadde fått ei datter. Fra før hadde de en gutt som visstnok het Åsmund som er ille nok i seg selv. Tror du ikke de toppa kaka med å kalle dattra si for Frigg?

Da tenkte jeg at jeg er sykt glad for at ingen ga meg det navnet, for det kan ikke være noe morsomt å hete!

Stakkars unge, hva tenker noen foreldre med??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hva tenker foreldre med når de utnytter barna sine seksuelt, slår og missbruker de. Det tenker jeg da, men, men, vi tenker forskjellig....!

Skrevet

Nå snakka jeg ikke om noe sånt. Såklart er det ille det og, men det var ikke det jeg skreiv om. Det igjen blir en helt annen debatt.

Skrevet

Sammenlignet med andre navn jeg har sett folk her inne har gitt ungene sine, så er jo dette flotte navn!

Skrevet

Sant nok, men et navn blir en bagatell å diskutere, alle foreldre har sikkert en tanke bak navnet, men jeg vil ikke kalle det "stakkars barn" av den grunn.

Skrevet

Hva er galt med Åsmund, da ?

Okey, Frigg er vel litt uvanlig/spesi, men når man har hørt det en stund og vent seg til det, så er det da ikke så rart lengre......

Skrevet

Ola og Kari var sikkert sinnsykt snålt første gang det ble brukt det også.

Skrevet

Sikkert nok av folk som syns navnevalgene mine e hlt på tryne, men who cares...Det e mine barn...skulle eg liksom vente da til de kan velge navn selv? Ja, for det kan jo hend at de vil hate navnet de har fått..

Det var da og en ting å henge seg opp i:P

Og nei, eg e ikk fødeklar lenger, får bare ikke endret nicket:\

Skrevet

Er ikke Frigg et hestenavn? Ser for meg ei gammel merr når jeg hører Frigg.

Skrevet

Synes navn som feks Sarah Michelle, Victoria Madeleine osv.. er 10 000 gang verre...

Skrevet

Ja, her må barnevernet gripe inn!

Ta ungene, kall dem Stine og Kjell.

Skrevet

Syns ikke det var noe bedre jeg..

Skrevet

Synes det er rarere med de som kalte jenta "Frøy", (Frøy var broren til Frøya)

Skrevet

Åsmund kunne da til nøds gått, spør du meg.... Frigg derimot høres jo ut som en helst eller noe....

Jajaja, hver sin smak=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...