Gå til innhold

Ang. det å stryke klær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva stryker dere?

Jeg har hverken strykejern eller brett,, Derfor stryker jeg heller ingenting.. Aldri skjønt meninga ... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til Noah stryker jeg det meste bortsett fra sokker.

Sengetøyet og klærne hans strykes...

Kunne aldri ha levd uten strykejern,er jo så mye som må strykes.

gardiner,skjorter,duker o.l

Skrevet

Lite eller ingenting. Gubben stryker skjorta si hver morra.

Jo, vent! Bunadsskjorta mi stryker jeg en gang i året :o)

Skrevet

Ut fra slike tråde tidligere, har jeg skjønt at jeg stryker litt i meste laget av hva normalen er..hehe:-)

Jeg stryker alt tøyet til barna(ikke truser og sokker da), sengetøyet deres osv.

Stryker kun det som må strykes til meg selv, men sambo stryker alt tøyet han tar på.

Skrevet

Stryker skjorter de få gangene det trengs...Ellers gardiner og duker...Så blir ikke så mye=)

Skrevet

Stryker hvitskjorta til samboeren de få gangene han skal ha dress på, til jul, konfirmasjoner o.l. ellers strykes ingenting, kanskje en og annen duk og gardiner.

Ser ikke poenget med å stryke "alt". Henger man klærne pent på tørkesnora så blir de ikke krøllete. :)

Skrevet

Stryker sjeldent. Strøk alt tøyet første gangen, da snuppa var nyfødt, men det ble med det. Nå stryker jeg kun pentøy når det skal på, ev. om noe er veeeeldig skrukkete.... :) Men stort sett står strykejernet og hviler pent i skapet her ja :)

Skrevet

Stryker alt ( ikke slapp of klær da men) Grunnen tila t jeg stryker alt er at vaksemaskinen min frosser noe j***** og dessuten så ser klærne bedre ut når de er strøket...

( driver egentlig å stryker nå, meeeen)

Skrevet

nettopp kjøpt strykejern, ca 8 år eller noe sånt etter jeg flytta "hjemmefra". Gubben måtte stryke skjorta si til navnefesten ;)

Med andre ord; stryker ingenting! Har bedre ting å bruke tiden min på!

Men seriøst; stryker dere barneklærne??? hvorfor?

her er det sjelden skrukkete; enten går det i tørketrommelen, ellers henger det pent på snora.

Skrevet

T-skjorter, trøyer, gensere, bukser, skjorter, duker.....alt som er litt skrukkete. Har blitt litt flinkere til å ikke stryke absolutt alt lenger hvis det er ganske slett etter å ha brukt skyllemiddel eller tørketrommel, og det er hengt raskt opp til tørk.

Skrevet

Stryker Lucas sine penskjorter, sambo stryker sine skjorter selv. Og kjoler og skjørt som er krøllete.

Stryker KUN penklær

Skrevet

Ingenting. Kan ikke fordra å stryke. Retter bare skjorter m.m. mest mulig ut på kleshenger når henger til tørk osv. Hvis noe mot formodning måtte strykes, så gjør sambo det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...