Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er ny her, deilig å se at det ikke bare jeg som sliter med samboer som ikke helt vil bestemme seg! :o)

Nå har det seg sånn at jeg har sluttet på p-pillen, og vi har faktisk ikke brukt kondom de siste ukene.. Så da er vi vel nesten på prøvestadiet?? Det er bevisst, min samboer sier nå at det er greit liksom.. Men jeg vet at han synes det er skummelt og.. Og det gjør egentlig jeg og.. Men det er vel sånn det er.. Men jeg blir kjempeglad hvis jeg faktisk blir gravid!!

Men er det noen som har erfaring med det å slutte på pillen? Jeg fikk plutselig mensen bare 2 uker etter forrige, er det normalt at kroppen er i ulage i starten? Er vel ca 2 mnd siden jeg sluttet å ta pille.. Er så vant til å fungere som ei klokke nå, så jeg blir litt undrende... ;-)

Jeg regner med at det tar litt tid før jeg blir gravid uansett, så vi snakker ikke noe om det.. Prøver å ikke tenke så mye på det heller.. Det som skjer, det skjer!!! Spennende er det uansett..:o)

Klem til alle!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen hit! :)

Jeg slutter på p-pillene om 10 dager, så jeg har ikke erfaring med det du spør om. Men, jeg har hørt at syklusen kan være litt i ulage i begynnelsen. Den har jo vært påvirket av tilførte hormoner så lenge.

Vi skal ikke begynne å prøve skikkelig før i august/september. Gleder meg kjempemye samtidig som det er litt skummelt!

Skrevet

Hei..jeg er også ganske ny her, og blir prøver om 1 mnd :) Jeg har gått på p-pillen i 9 år, og legen sa at det varierer fra person til person hvor raskt kroppen kommer igang igjen etter pilleslutt. Vi håper på en baby i juli- august neste år, så vi håper at spiren sitter ganske raskt :) Lykke til med prøvinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...