Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 idag blir det fiskeboller i hvit sos med poteter, gulrøtter og carry oppå.. nam nam..
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hørtes godt ut! her blir det hjemmelaget potetstappe og pølse etter sambo's ønske
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 ÅÅÅ!!! Hjemmelaga potetstappe er SNADDER da! Her blir det fiskegrateng,med poteter,grønnsaker (brokkoli\gulerøtter) og smelta smør:):)MMMMM
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 ååååååååååå, det hørtes bare helt sinnsykt godt ut!!! er alene til onsdag, så må vel finne på noe alene-mat.. snufs.. blir vel noe pasta-greier, eller grillpølse i lompe med potetsalat;)
_-Nistrik&enettuG-_ Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Her blir det torsk fylt med hollandaisesaus, baby gulrøtter og rosenkål, og så poteter da nomme nommmmmm ps: Må steikes i ovnen for å få den retter skorpa!!!!!!!!!!
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Gubben må sikkert jobbe over idag så da blir det no rester på meg. enten kylling og ris eller resten av kjøttpaien jeg lagde igår.
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Siden ingen oslogravide vil møte meg (utstøtt) så skal jeg spise ett eller annet junk alene.. kebab kanskje? eller en liten italiener (altså pizza - men det blir det kanskje i morgen så kanskje ikke...) hmm men aller mest har jeg lyst på fiskekaker i brun saus med poteter, gulrøtter, brokkoli og blomkål
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 *hadde jeg vært i Oslo hadde jeg løpt å møtt deg fabel*
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Chilikylling eller grilling:) Greier ikke å bestemme meg, men SKAL ha en av delene idag, så sambo får velge;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå