Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg bruker den nye til Colgate. den med sånne firkanter i som gjør at man får frisk ånde.. og den er så goood! det beste jeg vet er å pusse tenna.. kunne gjort det hele dagen !
prøvekluten+3små Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 den til solidox som smaker som iste...yummiiii...hihi,stenner litt den reklamen om den...en får seriøst lyst å pusse tenna litt oftere...sambo er temmelig lei den nå da..vi har hatt bare den siden den kom på markedet
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 lite å gjøre da? og psyyyk.. hehe, neida.. jeg bruker også colgate men en annen en - den røde vanlige - men nå må jeg jo teste ut den du bruker (er du ansatt av colgate for å drive snikreklame?)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 haha... snikreklame er bra! jeg bør egentlig ringe colgate og fortelle at jeg reklamerer for dem.. FÅ PENGER! hehe... neida.. men det er morro å prøve nye tannkremer.. ( lite å gjøre i hverdagen) men den nye til Solidox er heller ikke ille.. den som heter Lime mint.. frisk og god
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 sensodyne, pga ising i tennene. selvom det er flere som smaker bedre, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå