#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 droppe karbohydrater som brød, pasta, ris og poteter! ????????????? mååååå man ha disse stoffene i kroppen når man ammer???
milly:) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 ikke smart i det hele tatt... det som er det beste er å erstatte den hvite risen med brun ris, erstatt pasta med fullkornspasta, og spis speltbrød for eksempel... kroppen trenger karbohydrater..hjernen slutter å virke uten, det den IKKE trenger er tomme karbohydrater- altså det du får fra raffinerte karbohydrater.. som mel, hvit ris osv... myyyye bedre smak på fullkornsvariantene, de er ganske mye dyrere, men man trenger mindre av det uansett... lykke til!!!
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 å næmen det var gode råd!!!! skal jommen meg ta det i bruk i praksis!!!!! takk:-D
Love my kidz Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Anbefaler et Grete Roedekurs jeg, der lærer man hvordan man kan få i seg variert og næringsrik kost og samtidig gå ned i vekt. Man vil eventuelt få et eget opplegg dersom man ammer, i allefall vil det bli tatt hensyn til når man skal beregne dagskvoten og sånn. Jeg gikk ned over 30 kg før graviditet, og kommer absolutt til å bli med på et nytt kurs for å friske opp kunnskapene samt få ny motivasjon =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå