Sjefsmegga Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 ( dette er absolutt ikke hetse innlegg, men bare en påminning hvis det skulle skje andre her). Da drar man til næmeste apotek inne 72 timer og kjøper seg "angrepille"...så slipper man å engste seg for uønsket graviditet.
Lilly 79 Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Herregud. Dette var da virkelig ikke nødvendig??
2 Hærligheter! Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Haha,ugla lite å gjøre eller??? Når du ser at gulosten er grønn,kast den og løp til nærmeste butikk å kjøp ny.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Hva har jeg gått glipp av...syntes innlegge var informativt og greit jeg...hehe...sikkert missa noe jeg
winneboo Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Hehe okei, er det noen som ikke vet det eller?? Alle vet vel det..hmm..eller sikter du til et annent innlegg?
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Nei vettu hva, er faktisk enig med Ugla her.... Det skjer jevnt og trutt at det er slike innlegg, folk som bekymrer seg for uønsket graviditet, selvom de enten ikke har brukt noen form for prevansjon,eller at de -vet- at prevansjon sviktet.. Istedet for å gå å gruble på ''kan jeg ha blitt gravid??'' , ta en angrepille! Eller er det bedre å drøye det slik at de som fortsatt står på det at et barn er uønsket på det tidspunktet tar abort?..
Lilly 79 Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Ja, sånn tatt ut av det blå, kanskje? Mn når en jente har skrevet et innlegg om at hun er redd for at hun er gravid da kondomet sprakk, og ugla kommer med et tafatt svar om at hun synes ikke synd på henne når hun ikke tok angrepille, og SÅ skriver hun dette etterpå, blir for dumt. Er det virkelig sånn at vi må få hverandre til å føle seg VERST mulig??
Libido- Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Javel. Har ikke sett det. Men dere på skravle tåle jaggu ikke mye dere heller =)
Dailis Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Nå har jeg ikke lest noe evnt foregående innlegg. Men noen av oss er ikke tilhenger av angrepille. Og kanskje man da føler et behov for å uttrykke at man er litt fortvilet. Selv hadde jeg blitt kjempenervøs, men hadde ikke tatt en angrepille. (men hadde kanskje ikke lagt inn et innlegg om det herller;) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå