Gå til innhold

positiv test!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

svakt kryss på cb, og svakt positiv på qr. eggløsningstestene er positive...!!!!!!! har så mensen smerter så jeg er så redd jeg skal få mensen! IKM på onsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer snuppa!!!! Så morro da!!!! Håper jeg kommer etter snart altså...Jeg tester så negativt som det går ann!!! Gratulerer massemassemasse!!! Kos deg masse!!! Og jeg krysser fingrene for at lille spire klorer seg fast på innsiden!

Skrevet

Er det virkelig sant? Er du gravid? Gud så gøy :D kjempe glad på dine vegne. Tenk at den skulle sitte på første forsøk. Morsomt. Får håpe spira klorer seg fast nå. Gratulerer. Kanskje vi snakkes på msn seinere :)

Skrevet

Fantastisk! !! :)) Gratulerer! Du inspirerer meg slik at jeg tror jeg skal hjem og teste ikveld...;)

Skrevet

Oj, oj. Så bra. Gratulerer. Får håpe den sitter godt :) Lykke til!

Skrevet

gratulerer masse!!! :D

Menssmertene er jo faktisk et veldig godt tegn ;)

klem

Skrevet

Gratulerer så mye! Håper du får et flott svangerskap!

Hadde mens smerter jeg også når jeg var gravid begge gangene, så det er et positivt tegn;)

Skrevet

GRATTIS!! så bra..glad på dine vegne!! :)

Jeg testet negativ idag tidlig...ikm igår eller idag...litt usikker!!

Men har skikelig menssmerter da :(

Skrevet

hva mener du svakt positiv på qr. eggløsningstestene, går det ann å teste med eggløsningstestene?

(er litt uvitende...)

Skrevet

hadde positive eggløsningstester ja. de har ikke vært positive før. hadde også svakt positiv på QR graviditetstest.CB kom krysset fram med engang. den ene streken var veldig sterk mens den andre var litt svakere, men ikke vanskelig å se. jeg tørr vel egentlig ikke juble helt før i morgen tidlig. har jo enda ikke testet med morgenurinene. kanskje den er negativ alikevel. huff så skuffet jeg blir da:( er skikkelig redd jeg nå:(tenk om den hersens tanta kjem på onsdag alikevel?

Skrevet

Neida den kommer ikke :) tror nok du er gravid. Men jeg skjønner hva du mener. Hadde vært litt bekymra selv.......

Skrevet

Dette hoeres ut som bingo!! Gratulerer saa mye. Lykke til videre...

Skrevet

testen var lik i dag også:) pluss en VB digital som det stod gravid på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...