#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 brystpumpe!? før eller etter fødsel?? noen som aldri har brukt det?
ano`num *17.03.10* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg kjøpte etter fødsel sist. Etter anbefaling fra helsesøster.... Brukte to ganger, forbannet hele greia og pakket det bort! "Puppet" heller selv vi....
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 hehe, hvilket merke brukte du?
line_n & sara Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 jeg har jo planer om å kose meg med akevitt og kansje en røyk i jula, og da må man jo pumpe litt først! vil heller gi babisen mm enn erstatning. så jeg kommer nok til å passe på at pumpa er i hus før babisen! man får gjerne litt melkespreng etter fødselen også, så det er vell greit å pumpe litt da! men det er ikke alle som får til å pumpe, men jeg har iallefall tenkt å prøve. synes det høres litt vondt ut, men men!
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 ja har tenkt litt på Avent-pumpa. men vet ikke om det er den beste.. er bare fortrolig med selve merket.. har du tenkt en spesiell pumpe?
Piipii Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Jeg kjøpte etter, men angret da som en gud på at jeg ikke kjøpte før. Slet sikkelig md å amme istarten, så skulle virkelig ha hatt en da. Fikk ikke helt til å pumte selv. Hadde Avent håndpumpe først, men denne syns jeg var helt ubrukelig, så køpte en elektrisk Medela, den var helt genial syns jeg
r r r Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Venter nr3 og har ingen planer om å skaffe meg brystpumpe denne gangen heller. Vi har klart oss helt fint uten. Uansett, jeg ville ikke kjøpt pumpe før fødselen. Du vet ikke enda om ammingen fungerer - noen får ikke melk og noen barn vil bare ikke ha. For å hjelpe på spreng (og såre brystvorter!!) er håndmelking enkelt å få til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå