Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere den klar før fødselen og hva anbefaler dere? Elektrisk eller manuell?? Jordmoren jeg går til anbefaler ikke brystpumpe i det hele tatt, men at man skal presse med hendene. Er ikke det litt upraktisk?? Hva er deres mening/erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ff presse med hendene??? Da tror jeg det hadde blitt for mye pes for meg.... Jeg har kjøpt avent manuelle pumpe. Ble anbefalt den av ei annen venninne.... Men har ikke noe erfaring på dette området :)

Skrevet

Brukte avent manuell pumpe sist og skal bruke den nå... er fornøyd med den... men det er uvant i begynnelsen og man har ikke masse melk da.. så ikke gi opp hvis det ikke kommer så mye.. ang "håndmelking" så fikk ikke jeg det til sist.. glemte pumpen en gang og da fikk jeg ikke tømt nok så det ble spreng delux...

Skrevet

Jeg har Avent manuell pumpe, og er storfornøyd!

Skrevet

Du bør absolutt ha den klar før fødselen. Jeg får alltid veldig brystspreng de første dagene med melk og er nødt til å pumpe litt slik at babyen får tak (venter nr. 3). Pumpe har vært uunnværlig for min del. Har håndmelket litt, men får ikke ut så mye da. Det tar tre ganger så lang tid. Men dette er jo forskjellig fra person til person. Noen synes håndmelking fungerer greit.

Jeg vil uansett anbefale deg å kjøpe en pumpe, så kan du jo evt. la være å åpne den før du trenger den. Mulig du kan levere den tilbake til butikken eller selge den hvis du ikke trenger den da.

Jeg har forresten Avent-pumpe. Fornøyd med den.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har kjøpt ammepumpe, manuell avent. Det var faktisk noe av det første utstyret jeg kjøpte inn... Hvis jeg får mye melk skal jeg bli donor, og da er pumpe kjekt å ha...

Skrevet

For hånd??? Nei, guri malla det hørtes ikke enkelt ut. Jeg har kjøpt en mendela elektrisk pumpe for sikkerhets skyld. Denne er forresten på tilbud på medelas hjemmside. Men har ingen erfaring på området.

Skrevet

Jeg har selv ingen erfaring, men har blitt anbefalt Avent sin manuelle pumpe, så den har jeg kjøpt!=)

Skrevet

*Smiler* Takker for svar! :-) Det blir definitivt innkjøp av en brystpumpe før fødselen! :-)

Skrevet

Jeg har Medela sin manuelle pumpe--Harmony, som jeg har arvet etter svigerinna mi. (Tror ikke den selges i Norge, har i allefall ikke sett den her.) Har forresten kjoept nytt saann brystskjold til den. Men jeg lurer paa--er det lurt aa ha med brystpumpe paa sykehuset? Boer man ha det i foedebagen liksom?

Skrevet

Dytter....lurer også på sistenevntes spm om ta med pumpe på sykehus! jeg skal iallfall ha elektrisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...