<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Var på legevakten i går pga blødninger. Der fikk jeg beskjed om at det var en SA og at jeg skulle vente til resten kom ut av seg selv. Etter mye mas fikk jeg en henvisning til UL på Ahus i dag kl. 9.30. Hadde det helt j**** i går og i natt, øynene mine var kjempe hovne. Jeg møtte på ahus i dag tidlig og var klar for utskrapning. hadde fastet siden 12 og var KJEMPE sulten og tørst. Det var kø så vi ble sittende og vente i 1.5 time på vente værelse sammen alle de høygravide og nyfødte....Satt med klump i halsen og holdt igjen gråten. Da vi endelig kom inn til gynekologen og satte i gang UL viste det seg at hjertet slo :0) Alt var bra med den lille og jeg er nå 7+6 dager:0) Jeg har ett hematom på utsiden av livmoren som gjør at jeg blør så jeg må ta det helt rolig fremover. Skal på ny kontroll om 1 uke og krysser fingrene for at spiren klorer seg fast:0) Nå er jeg lykkelig:) Sender MASSE babystøv******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Høstmamma27 Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Åååh, så bra at alt var i orden! Det skal nok gå bra på neste konroll og Ha ei fin dag!!!
2 fine små Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Aa herregud for en fantastisk historie!!! Wow og gratulerer..... Jeg har mistet noen ganger og kjente litt hvordan du maa ha hatt det, ikke minst der du satt paa ventevaerelset sammen med.....ja, du vet..... Jeg laa til oppvaakning med alle heeelt nyfoedte keisersnittbarn en gang etter en utskrapning, det var ikke stas nei... Men SAAAA fantastisk at du er gravid!!! Haaper dette overskygger den helt unoedvendige traumatiske opplevelsen du maa ha gaatt gjennom. Lykke til videre naa, klart den klorer seg fast, det maa den jo, har jo motbevist legevakten og i det hele tatt!! Du boer virkelig rapportere dette tilbake, angaaende feilestimering altsaa. Hepp hepp og ta det rolig... =o)))@=
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Tusen takk jenter:) Jeg er sprekkeferdig av lykke her jeg sitter:0) Så trist å høre opplevelsen du har hatt femina...kan ikke tenke meg hvor vondt det må gjøre å våkne etter en utskrapning på avd. med nyfødte...det er utrolig hvordan de behandler kvinner som har mistet tidlig i svangerskapet. Jeg blir sint når jeg hører folk si ting som : det var jo tidlig da, sånt skjer, bedre lykke neste gang osv. Det gjør vondt å miste spiren sin selv om det er tidlig!!! Tusen takk for alle støttende ord:0) Jeg sender dere alle ett tonn med babystøv jenter*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Dotten Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Sååå flott. Fy flate. Snakk om å gå fra kjelleren og høøøyt opp til værs.... med humøret vil jeg tro He, he. Bedre enn dette kan det jo ikke bli. Gratulerer så masse og lykke til. Du får snakke pent til den lille, om at den må klore seg goooodt fast
Sistemann i magen <3 Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Så bra!!! :D Krysser fingre og tær for deg og den lille spiren din!!! klem
Surremor nov 02 og mars 08 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 En kjempe fantastisk histore Gratulerer med graviditeten, krysser fingre for at spiren er klort fast i magehuset hele veien i Svangerskapet! Klem
har4barn Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Dette var utrolig morsomt!!! Det er slike historier som blir husket!!1 Kos deg med sv.skapet, og lytt til legene: Ta livet med ro og nyt sommeren!!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Oj så fantastisk gad nyhet å få!!!!!!!! Gratulerer så mye og lykke til videre!!!!!!!!!!!!!!! Så godt at leger kan ta feil den andre veien også!!!
Måånestråle Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Wowowow Engel24, det var supre nyheter! Gratulerer som gravid IGJEN og lykke til framover!
Lillegull og spiren Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......så utrolig koselig å høre:) Stakkars deg og alt du måtte gjennom før de fant ut av det. Men da sier jeg gratulerer igjen,og masse lykke til for at den lille klorer seg fast:) stooooor klem:)
Tasselur Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Det var jammen utrolig gode nyheter!!! Så bra at det noen ganger faktisk ender godt mot alle odds. Sitter og smiler over hele fjeset, jeg. Snapper til meg litt lykkebabystøv! Veldig koselig historie, lykke til videre! : )
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Å, så utrolig fantastisk!! Tenk å være så heldig! Tror nesten det ligger noe i det nicket ditt! Håper virkelig alt går bra med deg, det har du jaggu fortjent etter den episoden!
Modesty Blaise Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 Steik kor bra Engel. Nå ble jeg utrolig glad på dine vegne. 7+6 er jo kjempelangt også da. Hurra for deg. Krysser fingrene for deg videre.
løveprinsen <3 Skrevet 2. juli 2007 #15 Skrevet 2. juli 2007 Supert... Blir så glad når jeg leser slike gladnyheter. Ønsker deg supermasse lykke til!! Klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. juli 2007 #16 Skrevet 2. juli 2007 så bra at det fortsatt vokser inni der:-) du må være så letta...?! håper alt går bra de neste 33 ukene:-)
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #17 Skrevet 2. juli 2007 Tusen takk for alle gode ord jenter:) Får tårer i øynene her jeg sitter og leser alle fine mld:) Jeg er kjempe lettet nå og ser lyst på resten av svangerskapet:) Håper og tror jeg ser dere inne på 1.trimester veldig snart Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå