Gå til innhold

Jeg har også lyst på dilla!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hittils har det eneste gøye i svangerskapet(er i uke 20) vært UL'ene,og at vi nå kan kjenne at vesla sparker og turner rundt inne i magen min!

Kvalme,spying,vondt i mellomgulvet pga spying,slapphet,trøtthet og dritt har styrt hele kosen,nå er jeg klar for alt der morsomme jeg har gleda meg til de siste par årene! Jeg vil ha dilla!!!!! Høres så gøy ut når man får dilla på alle mulige rare ting,"må ha det,bare MÅ ha det!",jeg også vil!!!!!

Eneste jeg har dilla på er ferskpressa appelsinjuice fra smartclub og juicebaren på byporten/Oslo S,men det hadde jeg før jeg ble gravid også...

Kom igjen da dilla!!!!!! Komme....

Noen av dere som har fått dilla enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange, du kan få et par... Evt. ønsker jeg å bytte mot litt sunnere diller.

Skrevet

Hehe

Det er ikke bare bra med dilla heller da. Jeg har dilla på furunål grønnsåpe lukt=) Kan tenke meg at det er litt som å prøve å slutte å røyke. Har sååååååå lyst til å sitte å sniffe i vaskebøtta hele dagen, men jeg innbiller meg at det ikke er bra for barnet, så jeg holder meg unna. Men jeg vil vil vil!!! Hadde samme dilla sist også. Lurer på hva det kommer av. Vasker litt ekstra, så det er rent og pent her da. På slutten sist gang vasket jeg alle gulvene i huset minst en gang om dagen.... Bare for å få lukte.

Men en sunn dilla kunne vært greit=)

Skrevet

Du kan godt få komme hit å vaske,for jeg klarer ikke lukta av noen såpemidler,da spyr jeg tvert!

Bah,ønsker bare å bytte ut kvalmen med noe mer underholdende,noe som jeg ikke spyr av! *venter venter venter*

Skrevet

Elli? Er du her?

Skrevet

I'm here,babe! :-) Hvordan er formen? Begynner du å kjenne deg passe fødeklar snart,eller? Er jo enda litt tid igjen,men det nærmer seg for deg nå da:-) (ihvertfall mer enn for meg!)

Skrevet

Hei hei! Ja, uff nå er jeg drittlei for å si det mildt :-( Jeg har vært alenemor nå i snart 4uker. Er på gråtten heletida, må bare ta meg sammen for å ikke vise jentene! Hvordan går det med deg? Formen bra? Jeg spydde idag. Men jeg skulle bare fortelle deg hva jeg ha dilla på.....og ikke le! Aske fra peisen, gammel aske....kan du skjønne? Synes det er så digg, ville heller hatt det enn mat!!!!! Skjønner selv at det er merkelig men det hjelper ikke....må bare ha det! He he!

Klem...

Skrevet

Huff da,er han ute å reiser i jobben igjen nå? (en gang må du avsløre på pm hva han syssler med,er litt nyskjerrig,he-he,høres så spennende ut!)

Spydde opp hele frokosten m.m igår,men idag har jeg ikke spydd,så da leder du så langt på en ellers så kjip mandag:-( Ikke lett å passe på både deg selv,huset,magen og småjentene,krever en hel del det! Er bortskjemt og trenger enn så lenge bare passe på meg sjøl.. Godt at hunden min enda er hos foreldrene mine,for han hadde kjeda seg max hos meg nå!

Du kan få masse aske fra vår peis,kan sende i en pakke til deg,hi-hi!(jeg blir kvalm av den lukta...)

Det er rart med dilla,men jeg vil åsså ha,vil oppleve noe sprøtt jeg å!

Sender en god bedringsklem,med litt ekstra energi(ikke energi fra meg,men kan stjele hos naboen,jeg er tom!)

*KLEMMMMMMMM*

Skrevet

He he! Takk Elli, du er søt! Du har jo god tid til å få deg en dilla da, ja, det er rart....kan liksom ikke noe for det, må bare ta fingeren i peisen og sleike etterpå, høres jo så disgusting ut, jeg vet!!! Men men....får også lyst til å knaske på grus, men det tørr jeg ikke, er redd for tennene! Er jeg gærn eller?

Ja, mannen er borte på jobb igjen, kommer hjem til helgen :-) Du må bare kose deg med magen alene nå, første gangen er så koselig! Neste gang har du en unge du må tenke på og det til tiders kan være veldig slitsomt....men utrolig hva man klarer når man MÅ!!! Det går stortsett bra da, idag har jeg bare hatt en dårlig dag :-(

Har dere tenkt på jentenavn?

Skrevet

Ja,naboen har masser av energi,for de driver å bygger hus ved siden av her,og synes jeg ser de svinse rundt der døgnet rundt,samt at de har jobba ekstra skift på jobb! Gærninger!(alt JEG får gjort på en dag er å stå opp og kankje kle på meg,he-he!)

Hi-hi,sleike aske,nam nam;-D Du er sprø,men men,det smaker sikkert himmelsk! Grus er sikkert kjekt å la være på gårdsplassen,ja...

Noen dårlige dager får man jo,og jo lengre ut i sv.skapet man er,jo tyngre blir de jo... Føler med deg masse!

Vi har navnet klart,men vil ikke skrive det på bim. Men det er et kort navn og det kan sies på alle språk uten problemer,vil jo gjerne ha en liten globetrotter! :-)

Er navnet til gutten bestemt?

Skrevet

Jeg vil også ha dilla. Er 18+3 og har ikke spesielt dilla på noe. Det kan kanskje ha seg at jeg hadde dilla på popcorn under ivf behandlingen og gjorde ferdig dilla der.

Prøver å få dilla på å gå tur, har vært flink nå i noen dager, men det er så lett å skulke unna. Jeg har jo kjempelang ferie, så det er jo lurt å ikke bli sittende inne.

Jeg har vel litt dilla på bim, men prøver å styre den litt. ¨Lett å bli avhengig.

Skrevet

Skjønner deg, synes det er viktig å ha et navn man klarer å uttale på mange språk. Jeg har internasjonale navn på jentene mine, kan sies på alle språk....synes det er verre med guttenavn, vi har ikke bestemt oss enda! Har du noen forslag? Synes det er vanskelig?

(hvis jeg plutselig blir borte, så er det fordi jeg venter besøk hvert øyeblikk)

Var hos legen på fredag, Nå har jeg faen meg passert 80kg!! Veier som regel 58kg når ikke jeg er gravid, føler meg som en hval! Du har vel ikke lagt på deg så mye når du har vært så dårlig? Ungen ligger i seteleie og jeg må tilbake til ny UL på tirs neste uke for å se om den har snudd seg. Hvis ikke blir det KS på meg, orker ikke tanken på en setefødsel! Gruer meg litt til ny UL....men men du får krysse fingrene for meg!

Skrevet

Ja,dine er jo halvt amerikanske,så er litt greit at slekta klarer å uttale navnet rett!

Hmmmm,fine guttenavn.... Har jo et jeg elsker da,men det skal jeg ha på min egen gutt,når nå han måtte dukke opp i fremtiden!

Skal sifra om jeg kommer over noen fine navn,skal gå i tenkeboksen! Er sikkert kjekt om det passer til etternavn og sånn og da,men det skal du slippe å avsløre her!

Jeg var også 58-59 før jeg ble gravid(trives egentlig best på 55,men...),og nå veier jeg plutselig 66 + allerede! Har alltid spydd lenge etter måltidene,eller før,så har ikke fått noe gratis på vekta,desverre! Regner med noe er vann,for ellers spiser jeg vanligvis ikke brød og sånn,blir så trøtt av det,men nå går det mye i sånt pga kvalmen...

Huff da,seteleie er jo ikke noe særlig da. Men kan jo være han snur seg før fødsel. Dama til en kompis hadde samme "problemet",men han snudde seg til slutt,bare et par uker før fødsel. Krysser alt for at du slipper ks eller setefødsel! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx :-)

Skrevet

Hørt at man kan få dilla på ting som inneholder noe du har for lite av i kroppen. Så er vel egentlig bare positivt å ikke ha dilla:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...