Gå til innhold

Jeg er nok litt fjortis ja......;o)

Gjest otilie venter på Lillebror

Anbefalte innlegg

Gjest otilie79;)
Skrevet

Har akkurat vært på KappAhl og kjøpt meg kjole......på barneavdeligna!!!! De har så mye fine klær der hihi:) Og siden jeg er bare 163 høy så passer jeg den største str der.

Kan vel også tilstå (veldig usikker på om jeg tør, men la gå) at jeg storkoser meg når jeg sitter og ser på fjortisfilmene sammen med de eldste jentene på Disney Channel *rødme*.

Væææær så snill og si at det er noen her inne som også er litt fjortis? Selv om man nærmer seg 30:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste mnd har jeg handlet på barneavdelingene på KappAhl, Lindex og H&M :o)

Liker også sånne fjortisfilmer som ikke handler om annet enn lipgloss og kjærlighetssorg, hihi...

Gjest otilie79;)
Skrevet

F9s hehe:) Har forresten også ei Maia:)

Skrevet

Jeg kjøper ikke klær på di butikkene til meg selv,fordi jeg er alt for lang og brei til det hehe,men elsker fjortis filmer da...for ikke lenge sia leide jeg filmen ..hmm hva hete den igjen da...tror det var jenter den het,norsk film og tenåringer hihi,samboer holdt på å dåne da jeg kom hjem med den.Nå var ikke den filmen så bra,men uansett liker jeg jentefjortisfilmer som handler om klær,sminke,gutter,fester og sex.Men dette er mellom oss tjihi.

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hihi, Prinsesse på prøve og Hvordan dumpe en fyr på 10 dager:o) Sambo er sånn skrekkfilm og Sci-fi type, så vi har absolutt ikke samme filmsmak:)

Skrevet

ja,prinsesse på prøve er skjønn da:) Da fucking Åmål kom kikket jeg på den også hehe.

Skrevet

Jeg er egentlig sånn sci-fi og skrekkfilm-type jeg også, men det er veldig allright med slike fjortisfilmer innimellom, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...