sol og varme Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei, nå er det blitt interesse for treff igjen, og denne gangen håper jeg å få se to nye fjes som var innom terminklubben, og selvfølgelig alle andre som ønsker å komme. Jeg har fått hint om å sette opp på Hove, men jeg er usikker på hva man kan gjøre der, er det uteplass/inneplass...skal vi ta med grillmat eller kjøpes noe der??? Kom med innspill, så tar vi en treff til lørdagen... det var ønskelig for noen å treffes ca. 12.30 - for meg passer dette også helt greit... så kom igjen alle dere gravide/ugravid med småtasser i vogn... så sees vi til lørdag... setter opp treff på bim, så får jeg vente på tilbakemelding om mat o.l. hilsen S
Lille Fugl Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 *Dytter* - og jeg regner med at jeg blir med(hvis da ikke noe skulle komme i veien...) Er vel kun kiosk på Hove, ikke noe mer avansert matordning såvidt jeg har forstått.
sol og varme Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 da blir det vel å ta med grillmat og engangsgrill da...? jeg har aldri vært der, er passe godt kjent i grimstad så det holder (har vokst opp i sverige så jeg har liksom ikke giddet å ta meg tid til å bli kjent i området, men det kommer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå