Leetha Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 De skal jo bare ha så og så mye mme idøgnet, mm kan de jo drikke så mye de vil av... men når jeg gir mme (har begynt litt med det nå), er han fornøyd kansje 1,5 time (sover og er våken) maks 2 timer....så begynner han å skrike. virker rett og slett sulten igjen!! prøver å gi litt pupp, og han suger som bare det!!! dere som gir mme og ikke ammer, gir dere mer mat når de ikke er fornøyd? eller hva?? jeg gir litt mme nå for han er ALDRI forbøyd når jeg bare gir pupp. han begynner jo å bli den bolla da, så mat får han nok av men rart han da blir fornøyd noe ivertfall når han får mme.
ZamZam Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hei... Vet ikke hvor gammel din lille er, men min i begynnelsen fikk når han var sulten, økte også mengden når han drakk opp hver flaske og ville ha mat oftere. Har prøvd å dra ut tiden litt ved å gi vann, men det virker ikke her i huset. Nå er han tre måneder og drikker riktig mengde i føgle boksen så det har jevnet seg ut. Han var en stor baby og trengte vel litt ekstra mat..
Pinklady og Amalie Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 tulla mi vae akkuratt likedann. hun spsite heeeeeele tiden så jeg begynte å gi flaske før hun la seg for da sov hun mye bedre. også ble det mere og mere på dagen fordi jeg syntes det var så travelt med all amminga. hun spiste jo en gang i timen. nå får hunbare falske og det går ca fire timer mellom måltidene. men av og til kan det gå bare to og elv time før hun blir helt vill og da får hun litt ekstra mme.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Det at bare skal ha så og så mye mme har e aldri hørt noe om. Begge mine barn er oppfostra på erstatning-har aldri fått beskjed om noe sånt av de på hs. Gir så mye ho vil ha e=) aldri vært noe problemer, så d syns e e rart. Ho drikker ca 180ml 2 ganger om dagen, de andre får ho 160ml.. eneste er at babyene legger fortere på seg av erstatning. Så her er noe e tydligvis ikke har fått med meg...
MorT-3gutter Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 De skal ikke ha mer enn en liter mme i løpet av et døgn. Dette har jeg fått vite på helsestasjoen alle 3 gangene. Hvis man ser på tabellen på esken ser man det også der når man summerer antall måltid med mengde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå