Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Leita overalt i natt.. og i dag.. Noen som "ser" hvor den ligger? Kan ikke skjønne hvor den er hen.. men tar en tur til apoteket etterpå å kjøper ny om jeg ikke finner den. Hun har fått 4 nye tenner i helga, og i natt var det ille.. stakkars..
2 Hærligheter! Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg fant min under senga,og en gang,-under madrassen.. Off,ikke noe greit når disse små får tenner!!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Ligger ikke noe under senga.. Er vel bare å kjøpe en til.. æsj..
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Den bør jo være i kjøleskapet. Har du lett der?
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Nei, ikke noe i kjøleskapet heller. Hadde ikke leita der, men vi har ikke hatt den der.. Kanskje den ikke er noe særlig mere da, siden den aldri har vært i kjøleskapet?
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Mene å huske at den skal oppbevares kjøling eller blir det vel bakterieoppvekst i den?
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Hvis det er tilfelle, så er det jo like greit å kjøpe ny.. Hmm.. er så dårlig til å lese på flasker og sånn jeg..
Blomsterenglene Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Prøv i skittentøyskurven.. der lå min.. I sønnen min sin skittentøyskurv azza!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Har bare en kurv på badet, og den ble tømt i går.. Har sett overalt på badet, det er der den pleier å være.. Men jeg vet jeg har sett den her i stua.. bare kan ikke fatte hvor den har gjemt seg..
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Fant min. I kjøleskapet (hehe) Om oppbevaring står det bare at den skal oppbevares utigjngelig for barn.Ikke at den må oppbevares i kjøleskap. Så bare let videre du. Du har vel sett i stellebaggen?
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Ok.. får prøve å lete mere da.. Har sikkert sett 3 ganger i stellebagen..
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Jaja.. Da har jeg fått kjøpt ny dentinox.. 75,-!!! Fy f.. det er dyrt å rote bort ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå