Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Mulig dette er dumt, men jeg har aldri kjent noe til den berømte hikkinga. Er det noe å bekymre seg over? Flere i samme båt? Er i uke 32. Alt en skal gruble over og da...
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror jeg begynte å kjenne/ se hikkinga i uke 33 eller 34 jeg så kan hende du ikke merker det så tydlig enda: )
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 eg er i uke 30, og har heller ikke kjent noe av den hikkinga.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 jeg har heller ikke merket til noe hikking, er 30+5
Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg mener dette kan ha med plassering av morkakae å gjøre. Kjente det først for et par uker siden, er uke 36 nå. Men hikker alle babyer da?
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Jeg er i uke 37 og har fortsatt ikke kjent noe hikking så alle babyer kan da umulig hikke???! El burde jeg være bekymret jeg også?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Takk for svar Mente ikke å spre noen panikk, kula! Ser ikke ut til at vi har noe å bekymre oss over. Hadde det vært det så hadde vel JM bedt oss følge med på hikkinga.... HI
Hva skjer'a?♂ Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har kjent hikking siden uke 20 eller noe, er 35 nå. Men i forrige svangerskap kjente jeg ikke hikking i det hele tatt:-) Tror ikke alle babyer hikker.
Kummin&Lillesel Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Tror ikke det gjør noe om du merker hikking eller ei. Jeg tror alle babyer hikker.. Men noen gjør det sikkert mer enn andre, osv. Uansett, så skal jeg love deg, at når baby hikker minst tre ganger om dagen i minst fem minutter pr gang - gjerne når du spiser.. Så blir du litt lei av hikking, og håper på at den kommer til å slutte med det! Hehe, man blir nok aldri fornøyd
LynxLynx Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Har ikke kjent noe som kan kvalifisere som hikking jeg heller. Men så mye liv det er der inne er jeg ikke bekymra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå