2 trollunger :) Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hvor mye sover deres baby, jeg sliter max med å få henne til å sove. Hun sovner og jeg legger henne ned så går det fem minutter så våkner hun igjen. hun kan vøre våken 5-6 timer i strekk. hjelp..
Leetha Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 sukk, ekke greit nei, slik har vi det og. men han sover ved puppen (kan sove der noen timer) eller i vogna kan han også sove litt. hvordan er hun når hu er våken da? skriker? virker hun sulten, mageknip? gutten vår er 5 uker, og det er slitsomt når det er så vanskelig å få de til å sove....
2 trollunger :) Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 neida hun er ikke sulten eller hat mageknip, hun er bare lysvåken og avhengig av å bli båret, så det er veldig tungt.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Du kan jo prøve å lære henne å sovne i vogna kanskje...? Ofte sover de bedre i frisk luft.
2 trollunger :) Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 har prøvd dette og men hun slår seg ikke til ro der heller kan legge henne ned så tar det 5 min og så er hun lysvåken.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 trill tur hver dag til samme tid, etter våkentid på formiddagen, når hun er mett og trøtt... Det er en rytme de skal komme inn i, og du kan hjelpe henne med å finne denne rytmen. Vi jobba masse med akkurat dette, og jeg syntes det var grusomt i starten å gå gjennom byggefeltet med en baby som hylgrein... Men så sovna hun, og jeg fortsatte uansett vèr. Og etter en stund (noen uker kanskje), kunne jeg bare legge henne i vogna til det faste tidspunktet (ble kl 11 hos oss), og så rugge litt i vogna på verandaen så sov hun en time og to (bruker alltid calling, og myggnett over). Du klarer dette, og det vil gå kjempefint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå