1-2-3 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Ja her sitter jeg da, 5 uker på vei, og skal gifte meg! Kan det bedre bli? Sambo ringer tinghuset i dag, og det ser ut til å bli et formiddagsbryllup 23.november. Vi skal ikke ha noen fest, men spise med foreldre, søsken og barn, før vi planlegger å stikke på bryllupsreise på ettermiddagen. (mulig vi må ta inn på hotell her til lands først da, de fleste turer til varmere strøk går visst på formiddagen...) Har alltså ikke tenkt å gjøre et veldig stort nummer ut av det her, det er tross alt vår dag, og vi vil helst bare kose oss med hverandre og de som står oss nærmest. Blir vielse, fotografering, lunsj/middag, så må vi vel ha en liten kake da, så stikker vi! Noen som har gjort det på denne måten før og har tips/råd/erfaringer å komme med?? Veldig takknemlig for svar? Og ang. kjole da...vil ha "ordentlig" brudekjole, en enkel og elegant sådan, men hvordan er det - får man tilpasset det i vanlige brudesalonger? KOmmer jo til å ha mage da, og ingen vet jo hvor stor den vil være eller hvordan den vil sitte... Sist jeg gikk gravid eksplodert magen helt plutselig, og blir det sånn nå kan jeg jo risikere å sitte der uten kjole på den store dagen, hvis ikke brudesalongen er fleksibel nok...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå