Sorbitz 11 dager over termin Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Ja, jeg sitter nå her og venter...og venter... 11 dager over termin i dag. Overtidstime torsdag 5. juli. Håper noe skjer NÅ SNART!!!! Flere?
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Er nok i overtidsklubben jeg også!! 12 dager over termin! Har time på sykehuset i morgen.. så får vi se hva som skjer! Er bare så innihampen drittlei!!!!
Chunky81 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Er bare 4 dager på overtid, men jeg tror det skjer i natt / morgen... Krysser fingrene..
Bigga, Matta og lille banan Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 7 dager i dag..... og lei av å vente skal til akupunktur i morgen... får håpe det hjelper.......
snirkeline:)) Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Hei! 8 dager over termin, og det går på psyken løs..... Føler at hele sommeren går fra oss, åååååå, jeg er så lei!!! (godt å få det ut...) Har vært til akupunktur to ganger, store forventninger til at det skulle hjelpe, men her sitter jeg og kjenner ingen verdens ting:-( Har en gutt på tre år som kom på termin, " dum" som jeg er så trodde jeg at det skulle skje nå også, utrolig hva forventningene har å si. Skal til jordmor i morgen tidlig da, da bestiller hun vel overtidstime til meg til fredag eller mandag, skal gråte meg til at det blir på fredag:-D Det er en trøst å lese at det er flere i samme situasjon, hjelper litt på humøret det... Lykke til alle overtidsdamer.
Superbolla Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 9 dager over termin i dag. Ringte til fødeavdelingen i dag. Har time der til torsdag, og ville vite om jeg blir satt i gang på fredag i stedet for mandag. Jeg er nemlig 14 dager over på lørdag og da setter de ikke i gang. Jordmora jeg snakka med sa at jeg kanskje ble satt i gang allerede på torsdag!!! Det håper jeg virkelig! Hun sa jeg fikk prøve å mase meg til det, så det skal jeg virkelig gjøre! Håper jo selvfølgelig at det skal skje før det da. Føler også at sommeren går i fra oss. Jeg hadde tenkt å kose meg med lillegutt fra sankthans, og det er jo liksom da sommeren starter.Nå går liksom bare tida, og jeg får ikke nytt den for jeg venter bare på baby hele tida!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Hei! bare 2 dager over termin jeg da, men håper dette blir den siste. selv om det ser dårlig ut med fødsel i dag. sukk. skal til nåle mannen på onsdag og satser alt på at det kan hjelpe! :)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 10 dager i dag.. Har blitt strippet idag og for en uke siden så håper at det hjelper. Har tatt akupunktur 7 ganger men virker ikke som det har hatt den store effekten. Var til sjekk på sykehuset i dag og heldigvis var alt bra med bebisen, utrolig betryggende. Håper det skjer før neste sjekk på fredag, har lyst på en naturlig start. Gleder meg så enormt til å se bebisen nå- føler det aldri skjer!!!
*juligutten* Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 3dagen på overtid her og gørrforskjøla!! håper det går over snart:)lei av å vente,skal til jm imorgen,så får se hva hun sier:)Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå