Gå til innhold

Første legetime....

*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte såååå lykkelig til legen min i dag for en kontroll da jeg regner med at jeg ca er 1 mnd på vei :)

men der sa damen i skranken at...nei,det er alt for tidlig...jeg måtte ringe tilbake når jeg var IVÆRTFALL 2-2.5 mnd på vei???....snufs...blei litt skuffa jeg da...når var dere på deres første kontroll da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist var jeg i slutten av uke 9 ved første kontroll. Nå blir det vel ikke noe før rundt uke 12 tenker jeg...Det er vel ikke så mye de får gjort så tidlig som uke fire, annet enn å fastslå en gravididtet, og det gjør vi jo fint hjemme også!;)

Men bare vent, når du hører hjertlyden (hjertet slår jo ikke enda), så er det vel verdt ventingen!!

Skrevet

Jeg venta til jeg var 11+6,siden jeg har mistet 2 ganger før(uke 5 og uke 11)

Dersom du bor i Oslo kan det være greit å bestille fødeplass ganske tidlig,siden det fort bli fullt på de mest sentrale sykehusene.. Tror du kan gjøre det pr.mail eller post på egenhånd,var ihvertfall noen her inne som hadde gjort det.

Skrevet

...hehehe :))...jo,du sier noe ja!...velvel,får smøre meg med tålmodighet da & vente,ukene går jo fort...når kan man få første ultralyd da?

Skrevet

Hallo!! Jeg var hos legen første gang i uke 12... Er lenge å gå å vente ja:\ Men!!! Det går bra vettu!!! Lykke til :;):):):)

Skrevet

Den ordinære ultralyden er mellom uke 17 og 19,vanligvis. Du kan selv bestille privat UL når du vil,men da må du betale selv(rundt kr1000,-) Lønner seg normalt sett ikke å ha UL før du er 7-8 uker,siden man ikke ser stort før det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...