en gutt utenfor og en i magen Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei. Dere som har babyen på eget rom, når gjorde dere det og hvordan gikk det? Gutten min er snart 5 måneder, og sover urolig når vi skal legge oss, noen ganger våkner han. Tror kanskje han ville sovet bedre på eget rom, er det for tidlig? Husker ikke hva helsesøster anbefaler.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Da jeg fikk min første var jeg fast bestemt på at første året skulle han sove inne hos oss. For det har jeg hørt var det tryggeste.. Men da han var like gammel som din omtrent begynte han å sove så lett at han våknet hver gang vi skulle legge oss og det var jo veldig lite festlig.. (vi vil sove vi) Så da ble det raskt eget rom ja. Så mitt råd er.. Flytt han når dere føler det er riktig.. Er ikke noe rett galt svar på dette..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Vi startet da vesla var 3 mnd. Hun sov såpass greit at vi ville flytte henen over før hun protesterte for mye. Har gått kjempefint, hun sover faktisk bedre nå som det ikke er noen forstyrrelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå