Gå til innhold

stakkar jenta mi skal vaksineres i dag:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg gruer meg unødvendig fordi hun trenger jo ikke å reagere i det hele tatt. Hvordan reagerte deres babyer på 3 mnd vaksinen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår gråt i et par minutter etter stikkene. På kvelden fikk hun 39 i feber men det ga seg da hun fikk en paracet. Etters var hun litt mer sutrete enn vanlig, det er hun egentlig ennå, 1 uke etter...

Men ellers gikk det fint, tror det var verre for meg enn for henne :)

Skrevet

Kjøp inn Paracet stikkpiller og termometer på forhånd, i tilfelle hun får feber. Ved 39 grader kan du gi febernedsettende. Det går sikkert greit, men det er betryggende å være forberedt.

Jenta vår var litt i ulage i 2 dager. Sutret litt, og trengte litt ekstra kos.

Vær oppmerksom på at hun kan få vondt i selve stikksårene også.

Skrevet

Lillemann enset ikke det første stikket, på det andre gråt han i max ett minutt. Han fikk ingen reaksjon i form av feber eller sutring etterpå - men han sov mer enn normalt de to neste døgnene. Han var hoven og rød på stikkstedene samme kveld, men dette gikk over etter noen dager,

Lykke til - det er verre for mor enn for småtten :-)

Skrevet

Hei og takk for svar. Paracet og termometer er handlet inn og nå er vaksineringen overstått. Hun hylte ganske lenge før hun roa seg i armene til meg og sovna. Har bare vært våken for mat etterpå før hun har sovna igjen. Huff var ikke morsomt å se jenta si ha det så vondt nei, men bedre enn at hun blir syk ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...