Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Tror jeg gruer meg unødvendig fordi hun trenger jo ikke å reagere i det hele tatt. Hvordan reagerte deres babyer på 3 mnd vaksinen?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jenta vår gråt i et par minutter etter stikkene. På kvelden fikk hun 39 i feber men det ga seg da hun fikk en paracet. Etters var hun litt mer sutrete enn vanlig, det er hun egentlig ennå, 1 uke etter... Men ellers gikk det fint, tror det var verre for meg enn for henne
hårsår Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Kjøp inn Paracet stikkpiller og termometer på forhånd, i tilfelle hun får feber. Ved 39 grader kan du gi febernedsettende. Det går sikkert greit, men det er betryggende å være forberedt. Jenta vår var litt i ulage i 2 dager. Sutret litt, og trengte litt ekstra kos. Vær oppmerksom på at hun kan få vondt i selve stikksårene også.
Gravenstein Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Lillemann enset ikke det første stikket, på det andre gråt han i max ett minutt. Han fikk ingen reaksjon i form av feber eller sutring etterpå - men han sov mer enn normalt de to neste døgnene. Han var hoven og rød på stikkstedene samme kveld, men dette gikk over etter noen dager, Lykke til - det er verre for mor enn for småtten :-)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Hei og takk for svar. Paracet og termometer er handlet inn og nå er vaksineringen overstått. Hun hylte ganske lenge før hun roa seg i armene til meg og sovna. Har bare vært våken for mat etterpå før hun har sovna igjen. Huff var ikke morsomt å se jenta si ha det så vondt nei, men bedre enn at hun blir syk ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå