Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Heisann dere bakekyndige damer. Jeg har en kakeoppskrift hvor jeg skal bruke 1,2 dl soyaolje eller annen nøytral olje. Kan jeg bruke olivenolje i stedet, eller er det for mye smak på den? (det lukter jo ikke nøytralt av olivenolje i hvertfall). Det er så typisk at når jeg endelig er motivert for litt "husmorarbeid" så er det en sånn filleting jeg mangler...
Tredjepåplass Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg gjorde det en gang. Kaken ble grei nok, den, men jeg har ikke gjort det flere ganger... Det var ikke bedre enn med soya, for å si det sånn... Tror kanskje jeg heller ville prøvd med smeltet margarin eller smør.
prins 07, prins 10 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Putter du olivenolje i kakedeigen smaker det oliven av kaka.... Tro meg, jeg har prøvd. Du får ta bena fatt til butikken:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå