Gå til innhold

Grinete sammen med meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 13 mnd, som er en engel sammen med besteforeldre og tanter. Blid, fornøyd og selvstendig i leken. Men når han er sammen med meg om dagene, så er han veldig krevende, og sutrer og griner når han ikke får det som han vil. Skal helst ha oppmerksomhet hele tiden... Og når jeg prøver å sette grenser for ham, så blir han veldig sinna! Jeg er fremdeles hjemme sammen med ham, da jeg driver å søker på jobb. Er veldig slitsomt...

Har noen et godt råd? Og er dette vanlig i den alderen? Han er ikke så krevende ovenfor pappa'n sin heller....det er mest til meg...

Huff, blir litt fortvilet av og til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel ingen svar...men har det akkurat sånn som deg! Jenta mi er også 13 mnd forresten. Må vel innrømme at jeg ikke akkurat har satt så veldig mye grenser for henne...eller hva du nå mener med det. Men jeg er raskere å ta henne opp hvis hun klager enn hva pappaen er, f.eks. Så vet ikke om det har med det å gjøre. Synes for øvrig ikke man skal ignorere unger. Men det var den sutringa da ;-).

Skrevet

Har en skjønn jente på 18 mnd... Hun er veldig krevende, skal ha oppmerksomhet hele tiden og leker lite for seg selv sammen med meg. Sammen med pappa er det annerledes, men så fort jeg kommer så er det klenging og mer sutring.... Sikkert vanlig, men slitsomt.. Håper denne fasen snart er over... :-)

Skrevet

Tror det er vanlig at de har en slik fase. Jenta mi på snart 18 mnd har vært slik det siste helvåret, og nå syns jeg hun er blitt bedre. Det ble veldig slitsomt da jeg så at hun lekte fint når hun ikke viste jeg var der, men så fort hun merket at jeg var der så ville hun bare være med meg, blev suttrete osv. Syntes det var fortvivlandes... :o(

Men, nå syns jeg at det går bedre, hun er fremdeles veldig glad i at være med meg, men hun er litt mer selvstendig nå. :o)

Du får bare være tålmodig, følg magefølelsen din. Sier den at du skal ge ham så mye oppmerksomhet han vil ha - gi ham det. Sier den deg at det er "bræling" - så vær litt strengere... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...