Gå til innhold

er det sånn.....

♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

at barna får høyere kroppstempratur når de får tenner....???? snuppa mi ligger vanlivis på 36,9 grader men nå de siste dagene har det vært 37,5 - 37,7 grader.... det er jo ikke feber akkuratt og hun virker heller ikke plaga med det, bare litt varmere og svetter mer... er dette normalt...??

det er forresten 2 tenner nede som jobber med å komme opp, har kjemt spissen på den ene for over 2 uker siden men det skjer lixom ikke noe mer...tar det alltid så lang tid....???

hun er forresten strax 5 måneder....:o)

klem fra oss:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er alltid varmere når han får tenner og blir snørrete..Noen tenner tar lengre tid enn andre..

Min har fått 2 nede,og nå holder 3 oppe +1 til nede å komme. :0)

Off,kan ikke være noe godt!! håper ikke ho er så plaga med di :0)

Skrevet

dytter litt jeg...håper flere har noen erfaringer....:o)

Skrevet

jeg ville bare kommentere at heey, vi har likt nick! ja, første halvdel da.. :) Er du ny, eller har du bytta nick nå? tror jeg hadde lagt merke til deg om jeg hadde sett deg her tidligere, nemlig ;)

Skrevet

Ifølge ekspertene så får man ikke feber av å få tenner, eller høyere kroppstemp om du vil. Men feber kan framskynde en evt tannutbrytning, altså hvis det er tenner på tur så kan feber gjøre at de kommer raskere fram. :o)

Skrevet

min gutt er varm i ansiktet nå, spesielt i kinnene!

han holder på å få to jeksler..så han har alle de tydelige symptomene:

røde og litt stive kinn. kommer med små ynk når han er helt i ro(er vel da hen kjenner best at noe er på gang) og han har diare!

han nyter det også når jeg tar fingen min på gommene hans..er nok såre nå tenker jeg!

Skrevet

dytter jeg, i håp om å få svar fra HI :)

Skrevet

jeg er ikke ny...men har bytta nick....:o) var ganske mye på bim når jeg gikk gravid, men skrev ikke så mye der da....er lixom mye mer jeg lurer på nå som snuppa er ute....hehe....:o)

hvor kommer du fra da....???

lenge siden du fikk barn....???

klem:o)

Skrevet

mamma84 har født du kan jo oxo sende meg en pm hvis du vil det da....???? hadde vært koselig....:o)

Skrevet

ikke i følge ekspertene nei,men gutten vår har fått feber HVER gang.Ofte opp mot 40,og sammen med løs mage.Med en gang tanna er igjennom,vips er feberen borte.

Har igjen bare hjørnetennene,så litt tilfeldig om det ikke har noen sammenheng,når det er skjedd hver gang.

Kjenner også flere som har det likedan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...