Gå til innhold

Sikkert dumt spørsmål, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig att en gynekolog kan undgå å se at en kvinne er 17 uker på vei, med et vaginalt ul???

Jeg er paranoid... Mensen har vært kjempe rar i det siste. Får bare lenger og lenger sykel. Forrige måned var det 37 dager og det nermer jeg meg denne måneden og...

Mannen har vært bortreist og jeg har vært syk så vi har ikke haft sex siden i februar... kremt... Når jeg var på gu skulle jeg i så fall være 17 uker på vei.

De gikk gjennom hele livmoren og eggledere mm for å se etter syster eller lignende, men de kan vel ikke ha misset et svangerskap som er så langt??? Eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanjeg aldri tro...

Skrevet

Nei det hørtes da rart ut?? Jeg oppdaget at jeg var gravid da di tok innvendig Ul for å sjekke meg for cyster på eggstokkene,og da så hun ett lite hjerte som dunkket og kunne fortelle meg at jeg var i uke 5 eller 6...

Skrevet

Nei det hadde de ikke oversett. Det hadde de kunnet finne ut bare ved å kjenne på livmoren ved å trykke utenpå. Det er normalt å få litt lengre og ustabile sykluser etter graviditet og fødsel, selv sykluser på 44 dager er ikke unormalt.

Skrevet

Hehe...du kan ta det helt med ro.. De oppdager svangerskap helt ned i uke 5 på innvendig UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...