Gå til innhold

Svimmel=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å jeg blir så fort svimmel og hele tiden.....skal ingenting til.. når jeg står åsså...ååååååå va skal jeg gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fått målt blodtrykket i det siste? Antagelig er det litt lavt,da kan man bli svimmel. Vet at lakris er bra for å få opp BT,men finnes sikkert sunnere alternativ også....

Skrevet

har ikke lavt blodtrykk.. ligger faktisk litt høgre enn gjennomsnittet men sånn har jeg alltid vært ... var til jm 26 juni og da var det sånn det alltid ha vært... det er så plagsomt.... må sette meg ned hele tiden=/

Skrevet

Hmmm,da vet jeg ikke helt. Kanskje babyen ligger sånn til at den trykker på en nerve,eller at du har ligget for dumt til med nakken og fått en nerve i klem der som lager kluss.

Ta en telefon til jm og spør hva det kan være,er sikkert en del ting som blir forårsaket av svangerskapet,og de har jeg liten greie på,jeg kan bare muskler og nerver...

Håper det går over,hørtes ikke så behagelig ut. Spiser du skikkelig,forresten? Viktig å passe på at blodsukkeret er jevnt,ellers kan man bli svimmel og ør.

Skrevet

Det har vel sikkert litt med kosten ja... er kvalm så klarer ikke putte så mye i munnen som jeg skal...og er lei av all mat. Så får prøve å kjøpe sånne gravid vitaminer å se om det hjelper... men magen er svær fundus målet er 18 og jeg er 17+2....så den vokser iallefall.. hehe

Skrevet

Vet åssen du har det,er fortsatt kvalm i uke 20,men dog ikke like ekstremt som de første 15 ukene...

Prøv å få i deg et sunt måltid hver tredje time,evt oftere om du blir kvalm,det stabiliserer blodsukkeret ditt slik at du ikke blir svimmel(om det er kosten som er skyld i svimmelheten da)

Babyen får stort sett det den trenger uansett,men du må jo også få næring:-)

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...