S.J.E.F.E.N Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Når det "ropes" på et spesielt nick? Jeg må inrømme at jeg er så nyskjerrig at jeg gjør det..
Prinsemammaen Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 He.. he.. Noen ganger... Veldig nysgjerrig av meg!
suseduse Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 det der lurer jeg på og.. er bittelitt nysgjerrig av meg, så hender det
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 SElvfølgelig ... hehe Sundt å være nysgjerrig da ;o)
Gjest_1001 Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Ja, det gjør jeg... Spesielt om det er et nick jeg kjenner eller som er veldig aktivt her inne. Jaaaaa, og spesielt om det er en person som nettopp har startet en kontroversiell tråd, for da vet du at det er et personangrep på gang... eller et trøstende ord. Og jeg kvalifiserer innimellom til å potensielt dø av nyskjerriget! Nesten som en liten unge!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Hender.. kommer an på hvor mye jeg kjeder meg =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå