tøfflus Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Våknet av en rar følelse og løp på do. Rant ut en del men er jo usikker på om det er vann eller tiss eller noe?? Har tatt på meg bind og det sildrer fortsatt. Akkurat som første dagen med mensen lissom (sorry detaljer). Har ringt føden og fått time kl 14. Ingen rier eller vondter. Hmm. Noen som har opplevd noe lignende før? Hadde vært lettere hvis vannet bare haddet fosset ut, for da hadde jeg ikke vært i tvil.. Takker for svar! Ellers er jeg 2 dager over termin så gjør jo ikke noe om det starter nå. :-)
gravid me nr 8 :-) Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 heisann..slik hadde jeg d også..kom inn på føden å da viste d seg at d var den yttereste fosterhinna som hadde gått så d var litt av vannet...en halv time etterpå kom resten av vannet ut...hadde heller ikke rer ekker vondt,riene kom på kvelden å plopp så var jenta ute på 1 2 3...lykke til på sykehuset da klem
tøfflus Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Takk takk! Er så spent nå!!! Litt skjelven også kjenner jeg
rosa og en blå Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 ååååååååå........ eg med vill!! *misunnelige dryss* lykke til
Nina-med passasjer Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 vannet mitt gikk sånn litt etter litt:) og riene starta en times tid etter at vannet gikk,og knerten var ute etter 6 timer med rier. lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå