Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Altså ting som skjer med meg,ikke ang babyen,for da hadde det blitt en laaaaaaaaaaaaaang liste.. - Få bekkenet mitt tilbake - Slippe å måtte sitte på skeiva fordi babyen ligger så langt oppi ribbena mine at det er vondt - Kunne trene igjen(planen er 1time i uka mens mannen passer gutten) - Kunne gjøre litt mer rundt i huset - Ligge på magen(selvom det har ikke vært et så stort savn..) - Ha fri fra skolearbeid:) - Ikke dø av varme bare sola viser seg - Rett og slett ha muligheten til å gjøre ting som ikke er mulig nå.. Hehe...
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 - Ligge på magen - Ligge på ryggen - Snu meg i søvne uten å måtte våkne for å få det til... (og dermed slippe å våkne av å være støl og ha vondt i ryggen). - Spise sursild, spekemat, rå grillpølser og hva ellers jeg måtte ha lyst på. - Slippe kynnere som trykker på ribbena - Slippe å renne på do 3-4 ganger pr. natt - Slippe å fundere på om jeg kjenner nok sparking i magen
Serial mom Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Er bare i femte måned(20 uker),men ting jeg så langt gleder meg til er: -ikke være kvalm -ikke spy -ikke få vondt i magen etter å ha spydd(har no galt med mellomgulvet,det låser seg og er uutholdelig vondt,plaga i åresvis med det fra tid til annen) -ikke bli kvalm pga vondt i magen -kunne gjøre noe fysisk uten å spy/bli dårlig av det Ja,som dere skjønner "kvalm" er stikkordet her!
Adriansmor med tulla Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 gleder meg til å kose baby og kose baby og ja kose baby. Baby lukt er den beste lukten i verden.........
twoboys & a girl Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 -ikke være kvalm -kunne snu meg ordentlig -få sove -puste ordentlig -slippe å renne på do -slippe halsbrann
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 - ikke få halsbrann - ikke bli så trøtt - ikke være så humørsvingende - ta meg en iiiisss kald øl i solen.. ahhhhhhhh... - drikke vin med venninner og sambo - se på sambo kose med babyen... - ikke ha så mye kynnere.. det er ikke særlig gøy.. - og sa jeg.. en iiiiskald pils i solen hi hi
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 - få mer overskudd - ikke være så kvalm - Slippe blodtrykksfall - gå lange turer uten at jeg får kynnere etter 10 min. - å kunne se tærne mine igjen - ligge på ryggen - ligge på magen Og selvfølgelig: MASSE kos med babyen:=)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 ha ha... ja den hadde eg glemt L.O.V.E 3.. se tærene og ikke minst gjøre litt refreshing down-there... ikke særlig å shave med speil i ene handen.. he he....
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 -ta meg et glass vin -ligge på magen -TRENE og bli slank og flott (hehe) -hoppe (ja faktisk) -trille rundt med vogna å vise stolt fram dattera mi -gjøre mer husarbeid, UTEN å bli andpusten med pipepust;) -bruke normale klær/shoppe mote osv osv osv
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 hehe, enig med deg der!!!!!!!!!!!!!!!!!! speilet dogger i dusjen, så det blir liksom å "skyte i blinde":-D
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 -ta meg ett glass vin ja -ligge på magen *åååå,savner det* -ha mere overskudd til ting,....Alt er liksom ett ork,nå føler jeg:\
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 ja og med et skarpt barberblad og " bind for øynene" er det nesten bedre med en ladd pistol i lomma spørr du meg .. auuuuuu
happybirthday Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 - slippe bekkensmerter i hvile og ømme støle hofter pga altfor mye sideleie i senga - ligge på ryggen å sove - slippe følelsen av å være tung som en elefant... - kunne ta allergimedisin som har skikkelig effekt, og dermed slippe å gå konstant tett - kunne ha på meg normale klær - slippe å føle meg som en overopphetet bakerovn - hovne bein - kunne gå i normal gangfart uten å få vondt - komme meg over lyskryss før det blir rød mann - slippe og måtte på do å tisse hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå