snupp & mamma Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 skal begynne med 6 mnd grøt i dag og lurer på hvilken som har falt best i smak hos deres små? hun har til nå likt maisgrøten m litt fruktmos oppi
ScaryMama Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Nestle havregrøt med banan og fersken tror jeg det er.
Skorpion Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Favorit grøten til jenta mi er Havregrøt med banan og aprikos. Den spiser hun uten noe opp på. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå