Gå til innhold

please svar.. ang alvorlig masse sparking i magen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei bekymret veninne, som føler at beibin ikke klarer å finne roa.. og at han liksom aldri fe sove..

Har dere noe erfaring el hørt noe om, at det KAN være noe skummelt med en "VILL" beibi?

han sparker i mange timer uten stopp sps om natta.

(hun har kontaktet jordmødre og sakt det hun føler.. men de sier at alt er bra så lenge alle prøvene sier det og beibin har normal hjertelyd på 140.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff.. sånn hadde jeg det med første karen.. slappet jeg av å skulle ikke han det.. å satt jeg meg, så ville han ikke sitte :P hehe..

det som hjalp for meg var å gå rundt i stua med musikk på.. da bei han rolig, å slutta :) så tror han såvna da.. dette gjore jeg ca 10 min hver kveld før jeg skulle legge meg .)

Skrevet

Har ikke hørt om at det er noe galt med en aktiv baby. Har bare hørt at det kan være noe galt i motsatt tilfelle.

Tror hun bare kan slappe av.

Jeg skjønner hva hun mener, for jeg har også en aktiv krabat inni her. Spesielt om natten. Det er da babyene får boltret seg best, for da er jo vi i ro.

Hvor langt er hun på vei?

Mellom uke 25 og 30 er visst en veldig aktiv periode for fostre, har jeg lest.

Skrevet

Takk for svar. :)

hun er 26.

hun hører ikke på meg da.

eg sier at hun må slappe av og at ingenting er vel bedre en å kjenne liv..

men hun tenker at han må være syk.

ikke bra at hun tenker slik.. hun sliter seg ut før fødselen og parselperioda.

Skrevet

jeg også har det slik og bekymrer meg også litt for det samme. igår da jeg skule legge meg kjentes det ut som han vibrerte i magen nesten, men er i uke 28 så får bare slappe av og håpe han har det bra :D

vi er jo selvsagt veldig redd for at noe skal være gale.. må si jeg gleder meg til å få han ut. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...