Gå til innhold

Kalimera!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg hjemme igjen etter 3 uker fylt med sol, varme, varmere, varmest, salt vann og salte tårer, nære møter og gode venner, kjent på mange følelser og har nok rett og slett hatt en voldsom reaksjon på at jeg mistet søsteren min for snart 5 mnd siden.... Det har vært utrolig godt og sårt på en gang. Men aller mest er jeg så uendelig takknemlig for å ha fått dele dette med alle de nydelige menneskene på denne lille øya:-) Maken til engasjement og følelser er virkelig helt fantastisk!!!

Skal fortelle mer når jeg får "landet" litt....kjenner at jeg har lyst til å dele dette også med dere, som var der hele veien når jeg trengte det:-)

Mye takknemlighet inni meg nå:-)

Håper alle har det fint og at livet er mildt og varsomt med dere....

Har savnet dere og skal prøve å oppdatere meg når jeg får litt tid for meg selv - hvilket jeg kjenner at jeg ønsker meg nå;-)

Rimelig høyt tempo de siste ukene, med tenåringer på tur (og da snakker vi altså). Det har blitt testet grenser for litt av hvert og blandet med mine følelser så har det vært ganske så varmt rundt ørene til tider... Men det har vært aller mest deilig og fint og samlende og nært og godt:-)

It`s good to be back:-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære, kjære klatten, velkommen hjem!

Jeg har tenkt på deg!

Klart det ble en tur full av følelser, jeg er så glad for at du har reagert, at du har grått, og at du har vært sammen med mennesker som kjenner henne og som vet hva du savner... Jeg er veldg gld for at du har letta på det lokket! Det klemmer jeg på deg for!!!

Når det gjelder tenåringer som prøver ut mammaen sin på tur så vet jeg svært lite... ha ha ha... jeg kommer til å eksplodere, det er jeg ganske sikker på. Lenge leve din tålmodighet - den har jeg nemlig trengt et par ganger de siste ukene!

godt å ha deg tilbake!

klem fra

Skrevet

Velkommen hjem!

Godt å høre at ferien har vært bra, både for kropp og sjel. Trist at det ble som det ble med din søster, men godt å høre at du har fått avreagert litt og latt sorgen få modnet.

Tenåringer på tur kan det nok være både og` med, men det høres ut som at dere har kommet hjem med nyttige erfaringer i bagasjen.

Her har det vært stille og rolig nå i en periode. Alle er i sommermodus. De som ikke har startet ferien går bare og lengter etter litt fri og håper at godværet kommer når ferien begynner :o)

Skrevet

Velkommen hjem!! Du har vært savnet :=)

Skrevet

velkommen hjem =)

har savna deg jeg,hehe.å tenkt mye på dere.

så godt at dere fikk en minnerik ferie.på alle måter.

klem =)

Skrevet

Hei du og velkommen tilbake! Hyggelig å høre at ferien svarte til forventningene. En salig blanding av glede, savn, delte opplevelser, smerte, hygge, sorg, kos, vann, sol, mat, familie og tenåringer. Det høres ut til å være akkurat det du trengte.

Jeg jobber jo med tenåringer som ikke alltid oppfører seg bra og vet at jeg har litt av hvert i vente. Forhåpentligvis blir jeg positivt overrasket, verre enn det jeg møter i jobben blir det neppe.

Hyggelig å se deg her inne igjen, kanskje aktivitetsnivået tar seg opp igjen?

Skrevet

Så fint at turen har vært bra! Tenker at dere har fått bearbeidet mange følelser på denne turen, alle sammen - både på godt og vondt.

Godt at du er tilbake her, nå da - og Maud har nok et poeng når hun tror det blir mer aktivitet her nå.... c",)

Vi "snakkes"!

Skrevet

Så godt å få lettet på trykket og få ut alle følelser.

Og så godt å få gjøre det i slike omgivelser med mye flotte og gode mennesker rundt. Helt sikkert både godt og vondt...

Tenåringsjenter betyr vel at man aldri vet hva som kommer....- synes jeg ser visse antydninger allerede på 2 åringen her:-)

Velkommen hjem -

Klem

Skrevet

Hei og velkommen tilbake!

Godt å høre at ferien innfridde ønsker og forventninger på alle plan :)

Tenåringsjenter tror nok innimellom at verden er til for dem,og tøyer grenser der de kan. Vi får trøste oss med at det går over etterhvert,og at vi er mange her inne i samme båt.Så får vi kaste årene og be om råd,få ut frustrasjon og også kunne dele gledene vi har med disse hormonbombene...for de er jo også helskjønne :))

Skrevet

Godt og se at du er tilnake,godt og høre at du har hatt en sterk og fin tur:)) Hormonbombe har vi her i huset også,det veksler mellom bris og full storm!!!

Skrevet

Hei og velkommen hjem! Har skrevet til deg på fjesboka også... Vi er klare for treff! Hadde vært så kos å se dere!!! Vil gjerne høre masse om hvordan dere har hatt det!!!

Skrevet

Velkommen "hjem"!!!

Skjønner at det har vært en ferie av de sjeldne, på alle livets plan. Og du, bare så du vet det, så høster man slik man sår har jeg hørt ;-) At folk nå "betaler" tilbake til deg og dine med engasjement og følelser, ja, det kan jeg virkelig skjønne. OG dere fortjener det!!!!!

Godt å ha deg tilbake også skjønner du, Klatten!

Skrevet

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...