Mamman til Celine og Marcus Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Føler jeg har leita huset rundt nå etter husnøklene mine men finner de ikke =( Er en sånn liten sjiraff bamse på nøkkelknipet + husnøkkelen.. Satte liksom den sjiraffen på sånn at det ikke skulle være så lett å miste den *HAHA* Husker ikke sist jeg hadde den heller, er ihvertfall 3 dager siden.. Hadde satt pris på om noen kunne hjulpet meg ;o)
Gjest_1001 Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har ingen slike evner, men synes det er morsomt å gjette. Om du har en mørk hylle så se oppå den, eller rett ved siden av ;-)
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Har noen mørke kommoder eller sånn, men den er ikke der =P Takk for hjelpen uansett ;o)
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 pussig men jeg ser en plastik kopp av noe slag eller om det er ei plastikbøtte vet ikke...
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Jøss, hva kan det være for noe da =P Titta oppi boksene hvor plastelinaen til snuppa er men der var de ikke *hihi* Ser du om det er inni huset eller utafor, eller i en bil?
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 følte at det kunne være på kjøkkenet... sist gubben mista klokka si...letet vi i flere dager jeg var gal... til slutt satt jeg meg ned og sa: nå må jeg få et teng på hvor denne klokka er...trakk et kort fra stokken og der var keiserinna som satt på stolen sin... trodde klokka lå i skapet da keiserinna var meg...men den lå under stolen min...den jeg sitter på til vanlig...og kortet representerer venus...så vi lo litt etterpå da hehhe
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2007 Finner den ikke jeg altså =( Men morsom den episoden fra dere da *hihi* Keiserinna =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå